عبدالرضا اکبری از بازی در نقش‌ امام خمینی (ره) گفت

نقش حضرت امام (ره) سختی خاص خودش را داشت، ایشان شخصیتی شناخته شده که بیشتر افراد ویژگی‌ رفتاری ایشان را می‌شناسند.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: «فرزند صبح» پروژه سینمایی که بهروز افخمی زحمت زیادی برایش کشید که هنوز اکران نشده است. «فرزند صبح» در سه مقطع سنی کودکی، نوجوانی و تبعید امام خمینی(ره) را در سه اپیزود به تصویر می‌کشد.

وی در خصوص بازی در نقش امام (ره) گفت: نقش حضرت امام سختی خاص خودش را داشت، ایشان شخصیتی شناخته شده است که بیشتر افراد ویژگی رفتاری ایشان را می‌شناسند، و این بازی در چنین نقشی را برای من سفت و دشوار می کرد.

اکبری افزود: بیشتر اوقات شب‌ها گریم انجام می‌شد که حدود 4 ساعت طول می‌کشید که از نظر شبیه سازی باید دقت عمل صورت می‌گرفت، بستگان، دوستان نزدیک امام خمینی (ره) را تایید کردند که 50 درصد کار برای من تمام شده بود.

وی ادامه داد: بعد از گریم مطالعات زیادی در این زمینه انجام دادم بسیار مشاهده کردم بسیار پرسیدم تا بتوانم بازی درستی در مورد نقش امام داشته باشم.نوه امام خمینی سید حسن پشت صحنه آمدن ساعات زیادی خصوصیات امام می‌پرسیدم ایشان خیلی راهنمایی کردند.

این بازیگر با بیان خاطرات خود در فیلم «فرزند صبح» گفت:‌ کار بیشتر در حاشیه دریاچه نمک (قم) فیلم برداری شده، نزدیک روستای قدیمی بودیم، زمانی که با لباس و گریم آماده شده بودم فردی که از آن‌جا می‌گذشت با دیدن من شوکه شد، فکر می‌کرد امام را دیده،‌ اتفاقات این چنینی زیاد داشتیم.

وی در پایان در خصوص فیلم تلویزیونی «یازده دقیقه و سی ثانیه» اظهار داشت:‌بعد از «فرزند صبح» یک فیلم تلویزیونی بر اساس خاطره یکی از فیلم برداران از سخنرانی امام (ره) ، ساخته شد به نام «یازده دقیقه و سی ثانیه» به کارگردانی بهروز افخمی در آن فیلم در نقش امام خمینی (ره ) بازی کردم که در زمان حمله عراق به ایران در آن سخنرانی تاریخی و تاثیرگذار مردم را با آسایش دعوت کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار