نکو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

بداخلاقی‌ سیاسی زمینه‌ساز بدبینی‌ و بی‌اعتمادی در جامعه است

نماینده رباط‌کریم با بیان اینکه نباید با قانون‌گریزی و بداخلاقی‌ سیاسی موجب بدبینی‌ و بی‌اعتمادی در جامعه شد، گفت: قطعا بداخلاقان سیاسی نمی‌توانند قانونگذار باشند و حتی در صورت حضور در مجلس هم موجب تنش و بی‌نظمی خواهند شد.

بداخلاقی‌ سیاسی موجب بدبینی‌ و بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود/ بداخلاقان سیاسی در صورت حضور در مجلس موجب تنش و بی‌نظمی خواهند شد«ابراهیم نکو» نماینده رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بروز بداخلاقی‌های سیاسی اخیر در کشور، اظهار کرد: اشخاصی که خواهان پذیرش مسندهای قانونگذاری، اجرایی و یا هر مسئولیت دیگری در کشور هستند نباید با قانون‌گریزی و بداخلاقی‌ سیاسی موجب بدبینی‌ و بی‌اعتمادی در جامعه شوند زیرا مردم از آنها انتظار اخلاق‌مداری و قانونمندی دارند. 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی از اکنون آغاز شده و مسلما در روزهای آینده به اوج خود خواهد رسید، افزود: اگر روند بداخلاقی‌های سیاسی در کشور ادامه پیدا کند و با آن مقابله‌ نشود، با نزدیکی به زمان انتخابات این بداخلاقی‌های سیاسی به اوج خود رسیده و می‌تواند برای جایگاه نمایندگی و مسئولیت‌های دیگر آسیب بزند. 
 
وی تصریح کرد: مردم کشورمان وفادار به نظام و آگاه به مسائل مهم کشور هستند و این‌گونه بداخلاقی‌های سیاسی تنها می‌تواند بهانه‌ای برای افراد سودجو و فرصت‌طلب باشد که خواهان برهم زدن نظم عمومی کشور به نفع جریانات خود هستند.

نکو تاکید کرد: تعداد این افراد در کشور قابل توجه نیست و قطعا نمی‌توانند با این روند کار خود را پیش ببرند، جمهوری اسلامی ایران امروز از لحاظ امنیت و برنامه‌های انسجامی زبانزد کشورهای مختلف است و اینگونه بداخلاقی‌های سیاسی می‌تواند زمینه‌‌ای برای بروز و ظهور اختلافاتی باشد که در نهایت به نفع ما نخواهد بود. 
 
نماینده رباط‌کریم با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی مسئول باید در این زمینه هوشیار باشند، گفت: مسلما دستگاه‌های مربوطه نخواهند گذاشت برای دو روز مسئولیت، هر شخصی به هر قیمتی وارد مجلس و یا محل قانونگذاری شود. 
 
وی بیان داشت: قطعا بداخلاقان سیاسی نمی‌توانند قانونگذار باشند و اشخاصی که اینگونه بداخلاقی‌ها را در جامعه رواج می‌دهند حتی در صورت حضور در مجلس شورای اسلامی موجب تنش و بی‌نظمی خواهند شد. 
 
نکو اظهار داشت: اگرچه برخی‌ منافع و بقای خود را در اینگونه بی‌نظمی‌ها می‌بینند و تصور می‌کنند که راهی جز بداخلاقی، شایعه‌پراکنی و اتهام‌زنی برایشان وجود ندارد، اما ملت هوشیار امروز با نفرت از این‌گونه موارد بداخلاقان سیاسی را به شدیدترین نحو کنار خواهند زد. 
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه اکنون در برخی نقاط کشور شاهد جوسازی‌هایی از سوی برخی افراد هستیم لذا از دستگاه‌های مسئول می‌خواهیم در همین ابتدای راه در مقابل بداخلاقی‌های سیاسی بایستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار