در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد:

دولت باید در ماه رمضان به کنترل بازار میوه حساس باشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید کنترل بازار میوه را در ماه رمضان در دست بگیرد.

ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با توجه به افزایش روزافزون قیمت  میوه، آیا در ماه مبارک رمضان و نیاز شدید مردم به آن کاهش قیمت خواهیم داشت یا خیر؟ اظهار داشت: ماه رمضان، ماه ویژه‌ای است و دولت در خصوص این موضوع در ماه مبارک رمضان باید تدابیر لازم را بیاندیشد و برنامه‌هایی را در این راستا داشته باشند، لذا اگر دولت نتواند بازار میوه را کنترل کند و دولت باید نسبت به این کنترل این موضوع به خصوص در این ماه حساس باشد.

وی افزود: در حال حاضر متأسفانه با ورود میوه‌های چینی شاهد بی‌نظمی‌هایی در بازار میوه و همچنین نارضایتی تولیدکنندگان کشور به وجود آمده است و این ماه بهترین فرصت برای حمایت از تولیدکنندگان میوه با توجه به فصل تولید آن و مشکلاتی که تولید کنندگان با آن روبرو هستند تقویت تولید داخل می تواند رضایت‌مندی مصرف‌کننده و همچنین تولیدکنندگان را با تولیدات داخلی برآورده کند.

نکو در پایان تصریح کرد: معمولا دولت با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌هایی برای کنترل بازار و تهیه نیاز مردم در دستور کار خود قرار داده است و امیدوارم با ذخیره‌سازی و پیش‌بینی‌های لازم شاهد کاهش قیمت در ماه مبارک باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۵۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
دولت با موافت افزایش 35 درصدی میوه عیان کرد
آخرین اخبار