توکلی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

امروز پایان مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری سال 94

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که تا کنون برای دریات کارت شرکت در آزمون سراسری اقدام نکردند حداکثر تا پایان امروز فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کارت شرکت درآزمون کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی 5 گانه آزمون سراسری سال 94 به همراه برگ راهنمای آزمون هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبانی که تا کنون برای دریات کارت اقدام نکردند حداکثر تا پایان امروز چهارشنبه 20 خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون به برگ‌راهنمای مربوط اقدام کنند. 

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 20 خرداد ماه از تعداد 877 هزار و 835 داوطلب ثبت نام کننده 740 هزار داوطلب یا به عبارت دیگر 84 درصد داوطلبان نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای خود اقدام کردند. 

توکلی در پایان گفت: آن دسته از داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی متقاضی شدند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون خود برای دریافت کارت شرکت در آزمون گروه‌های آزمایشی 2 و یا گروه‌های آزمایشی 2 و 3 خود نیز اقدام کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام
من یک معلولم میخواستم امسال برم دانشگاه از دفترچه آزمون عقب موندم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
تمدید میشه .
آخرین اخبار