رژیم صهیونیستی فرماندهی حملات سایبری ایجاد می‌کند

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تا 2 سال آینده واحد فرماندهی "حملات سایبری" تشکیل می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک؛ "گادی ایزنکوت،" رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به اهمیت استفاده از فن‌آوری‌های رایانه‌ای در عصر حاضر اشاره و اعلام کرد: باید تمام واحد‌های جداگانه تیم سایبری را تحت یک فرماندهی جدید و مستق با نام "فرماندهی حملات سایبری" قرار دهیم. این بخش جدید تا سال 2017 در ارتش اسرائیل راه‌اندازی خواهد شد.

"ایزنکوت" در ادامه مدعی شد: ارتش از ما خواسته است تمام واحدهای مرتبط با جنگ را تقویت کنیم و جنگ‌های سایبری هم در همین حوزه گنجانده می‌شود. راه‌اندازی فرماندهی سایبری به ارتش اسرائیل کمک می‌کند در این جبهه نیز قدرت خود را تقویت کند و از تجهیزات و منابع انسانی زبده داخلی بهره ببرد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در سالهای اخیر بودجه بخش سایبری را افزایش داده است. با تاسیس فرماندهی جدید انتظار می‌رود این رژیم به سرمایه‌گذاری کلانی نیاز داشته باشد. 

ژنرال "نیمرود شفر،" فرمانده بخش برنامه‌ریزی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: جهان امروز به سرعت در حال پیشرفت است. ما برای تجهیز بخش سایبری ارتش بودجه زیادی اختصاص خواهیم داد. اسرائیل در سالهای اخیر اقدامات مثبتی در حوزه تقویت توان نظامی خود انجام داده است و قصد دارد به دستاوردهای جدیدی در این بخش دست یابد.

تمجید از توان سایبری رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که پایگاههای دولتی و دیگر سایت‌های مهم  این رژیم بارها مورد حملات سایبری خارج از سرزمین‌های اشغالی قرار گرفته است و کارشناسان این رژیم نتوانستند اقدامی در جهت خنثی‌سازی آن انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار