نتانیاهو: زیر بار حرف زور نمی‌رویم

نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی امروز ضمن اظهار ادعاهای عجیب و کذب، به انتقاد از محکومیت بین‌المللی علیه این رژیم پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از وای‌نت، نخست‌‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در نشست هفتگی کابینه خطاب به وزرای خود ضمن اشاره به مقاومتی که در نوار غزه و لبنان حاکم است، گفت: "پیشنهادها و طرح‌های بین‌المللی، دغدغه‌های امنیتی ما را نادیده می‌گیرند." 

بنیامین نتانیاهو در ادامه با وانمود کردن به تحت ستم بودن رژیم غاصب صهیونیستی و انتقاد از انتشار رسوایی‌ها و جنایات اشغالگران صهیونیست، مدعی شد: "ما به خاطر صلح و برای حفظ امنیت، با هر تلاشی که با هدف تحت فشار گذاشتن ما و دیکته کردن درخواست‌های بین‌المللی بر ما باشد به شدت برخورد خواهیم کرد."

نخست‌وزیر اشغالگران قرار است عصر امروز در خاک سرزمین‌های اشغالی با "لوران فابیوس"، وزیر خارجه فرانسه دیدار کند. فابیوس همچنین ملاقاتی با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد شاملو
۰۰:۱۴ ۰۱ تير ۱۳۹۴
انتظار داری ما زیر حرف زور بریم؟
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۱۴:۱۲ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
نتانیاهو می گوید: "ما زیربار زور نمی رویم مگر آن زور خیلی پرزورباشد". بله ، ایران خیلی پرزور است ، رژیم صهیونیستی درآستانه فروپاشیست، این دست و پا زدنها فقط آنها را درباتلاق بیشتر فرو می برد. مقاومت اسلامی اکنون دست بالا را دارد و برتری سیاسی نظامی و مقبولیتشان موجب ترس و وحشت صهیونیستها شده و عدم موفقیت حکام سعودی در یمن هم براین وحشت صهیونیستها افزوده است.
آخرین اخبار