اولین مجموعه داستان احمد طبایی منتشر شد؛

«آن که باد می‌کارد...» در بازار کتاب

اولین مجموعه داستان احمد طبایی با عنوان «آن که باد می‌کارد...» منتشر شد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ اولین مجموعه داستان احمد طبایی با عنوان «آن که باد می‌کارد...» از سوی انتشارت آوای کلار منتشر و راهی بازار کتاب شد. 

این مجموعه دربرگیرنده 31 داستان کوتاه و داستانک از این نویسنده است که در فاصله سال‌های 80 تا 92 نوشته شده‌اند و عناوین آنها عبارت است از: اجباری، اعتراف، انتخاب، انتقالی، انتقام، آتش بس، آرامش در حضور دیگری، آن که باد می‌کارد...، پاداش، پرسش، پرواز، تبریک، تصمیم، تعبیر، تلخ و شیرین، تلنگر، تنگنا، حسرت، خشم خاموش، داوری، دایره، زمان، سرپناه، سگ هار، فراموشی، قفس، گربه، نماینده، واکنش، وسط خیابان، همراه. 

مضامین اغلب این داستان‌ها را موضوعات اجتماعی، فلسفی و روانشناسی شکل می‌دهد که گاه با عنصر طنز نیز آمیخته است. از دیگر ویژگی داستان‌های این مجموعه، پرهیز از اطناب و تلاش نویسنده برای ارایه محتوا و پیام    با حداقل توصیف و توضیح است. در حقیقت این محتواست که نقش محوری را برعهده دارد و همین عامل به داستان‌ها، رویکردی متعهدانه و معناگرایانه می‏‌بخشد.

بسیاری از داستان‌های طبایی، پیش از این در شماری از مجلات معتبر ادبی و نشریات تخصصی منتشر شده که این داستان‌ها به همراه داستان‌های تازه‌تر در این مجموعه گردآوری شده است.
«آن که باد می‌کارد...» در 91 صفحه با قیمت 5000 تومان و در شمارگان 1200 نسخه روانه بازار کتاب شده است.

احمد طبایی متولد 1362 در تهران است. وی تحصیلات دانشگاهی را تا مقطع کارشناسی ارشد مهندسی آبیاری و زه‏کشی به پایان رسانده و هم ‏اکنون در کنار فعالیت‌ های تخصصی، به امر روزنامه‌‏نگاری نیز اشتغال دارد.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار