شهرکرد؛

اختصاص قير رايگان براي بهسازي راه‌هاي روستايی چهارمحال و بختياري

استاندار چهارمحال و بختياري از اختصاص قير رايگان براي بهسازي راه‌هاي روستايي این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، قاسم سليماني دشتکی در نشست كميسيون ايمني و حمل و نقل جاده اي استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به انقعاد تفاهم نامه‌اي در این زمینه گفت: به موجب این تفاهم نامه بنياد بركت و معاونت راه‌هاي روستايي كشور ظرف ۳ سال هر كدام مبلغ ۲۰۰ ميليارد ريال و استانداري مبلغ ۱۰۰ ميليارد ريال براي بهسازي راه‌هاي روستايي اختصاص مي‌دهند كه اين امر باعث تحول بزرگ در راه‌هاي روستايي استان خواهد شد.


وی افزود: دادن قير رايگان براي بهسازي راه‌هاي روستايي تقريباً ۷۰ درصد هزينه‌ها را كاهش مي‌دهد و مسئولان بايد با جديت پيگري كنند.


استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينكه سال گذشته بيشترين اعتبارات استان به بخش راه تخصيص داده شد، اظهار داشت: جاده لردگان به جز گردنه كره‌بس تا پايان امسال ۴ باندي مي‌شود.


وي با تأکید بر نصب سريع‌تر دوربين و علائم راهنمايي و رانندگي در جاده ها اظهار داشت: نصب دوربين براي راننده تعهد ايجاد مي‌كند كه با سرعت مطمئن‌تري حركت كند و نصب علائم راهنمايي و رانندگي قبل از پيچ‌ها براي آگاهي بخشي مسافران  و كاهش تصادفات در تمامي محورهاي این استان امري ضروري است.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.