تبریز؛

حمایت از اشتغال از اولویت های صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از اولویت های صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی حمایت از اشتغال است.

حمایت از اشتغال از اولویت های صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ علیرضا آخوندزاده، در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: برای ایجاد اشتغال در بخش های کشاورزی و تولیدی، برای طرح های مشارکتی و زنجیره ای تسهیلات مورد نیاز با مبالغ مختلف پرداخت می شود.

وی افزود: تاکنون برای 3 هزار و 588 واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله اعم از شهری و روستایی توسط صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی در شهرستان اهر تسهیلات تکمیلی و احداثی به میزان 208 میلیارد و 868 میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات عدم بازگشت تسهیلات پرداختی می باشد که از مسئولان و به خصوص مردم انتظار داریم با پرداخت به موقع معوقات خود صندوق کارآفرینی امید را در ارایه خدمات بهتر به سایر مردم کمک کنند.

آخوندزاده گفت: در روستاهای که دهیاری ها با همکاری بخشداری معوقات بانکی روستائیان را جمع آوری کنند، پرداخت تسهیلات ویژه ای نیز برای آن روستاهر در نظر گرفته شده است.

در این جلسه فرماندار شهرستان اهر نیز با بیان اینکه جاده اهر – تبریز یکی از حادثه خیزترین جاده هاست احداث پایگاه امداد و نجات جاده ای را در این جاده ضروری دانست.

عابدی همچنین با اشاره به اینکه در جریان زلزله 91 به زیرساخت های شهرستان اهر آسیب وارد شده است خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل این زیرساخت ها شد.در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب اهر نیز گفت: دادستانی برای دریافت مطالبات بانکی درکنار مسئولان بانک هاست.

شهبازپور همچنین با بیان اینکه ایجاد امنیت و سلامت در جامعه یکی از نیازهاست گفت: با متخلفات در این زمینه و به خصوص عرضه کنندگان موادغذایی که مسایل بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد قانونی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.