صالح: از قلعه‌نویی و پیشکسوتان برای حضورم رخصت گرفتم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در این فصل هم قبل از حضورم‌ از شخص امیر قلعه‌نویی کسب اجازه کردم و به تیم استقلال آمدم حتی از پیشکسوت‌ها هم رخصت گرفتم.

مجید صالح‌ مربی تیم فوتبال استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ بعد از دو فصل دوری از استقلال دوباره به تیم مورد علاقه‌ام برگشتم و امیدوارم در تیم محبوب استقلال عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: از همان سال اولی‌ هم که به استقلال آمدم برایم نام استقلال مهم بود نه چیز دیگر‌. من در این فصل هم قبل از حضورم‌ از شخص امیر قلعه‌نویی کسب اجازه کردم و به تیم استقلال آمدم حتی از پیشکسوت‌ها هم رخصت گرفتم.
 
صالح همچنین‌ از پیشنهاداتش‌ گفت: استقلال مهم بود نه چیز دیگر. من در این فصل هم قبل از حضورم از شخص امیر قلعه‌نویی کسب اجازه کردم و بعد به تیم استقلال آمدم حتی از پیشکسوت‌ها هم رخصت گرفتم.
 
صالح همچنین‌ از پیشنهاداتش گفت: از چندین‌ تیم لیگ برتری برای سرمربی‌گری پیشنهاداتی داشتم که جدی‌ترین آن هم تیم گسترش فولاد تبریز بود که حتی برنامه هم به آنها دادم چند تیم دیگر هم بودند که هنوز هم تکلیف آنها مشخص نشده است و من با تمام این‌ها دوست داشتم کار با پرویز مظلومی عزیز را تجربه کنم و به استقلال خدمت کنم حتی به من می‌گویند چرا سرمربی نمی‌شوی که برای من سرمربیگری‌ در استقلال زود است و باید کسب تجربه کنم.
 
وی در مورد وضعیت پیش رو تیم در لیگ پانزدهم هم اظهار داشت: به هر حال تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا استقلال را آسیایی کنیم و اهداف کلی تیم را که در راس آن مظلومی نظارت دارد به سر منزل برسانیم خرید‌های استقلال طی روزهای آینده قطعی می‌شود و نظرات از روز شنبه در تمرینات تیم حاضر می‌شوند و امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم.
 
صالح در پایان در خصوص احتمال حضورش در رده‌های تیم ملی گفت: بالاخره آرزوی من و هر مربی دیگری خدمت به فوتبال کشورش است. مربی‌گری شغل حرفه‌ای هست و اگر روزی دوباره فرصت پیدا کنم و مرا بخواهند حتما در خدمت تیم ملی کشورم هستم البته آینده خیلی قابل پیش بینی نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ali
۱۲:۲۴ ۰۵ تير ۱۳۹۴
احسنت به شما باریک اله به این تعصب شما انشااله که موفق باشید.
آخرین اخبار