صالح:

انتقاد حق همه است و آن را می‌پذیرم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به طور حتم انتقاد کردن حق همه خواهد بود و من این مساله را می‌پزیم، اما امیدوارم با عملکردم در انتهای فصل بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

انتقاد حق همه است و آن را می‌پذیرمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجید صالح اظهار داشت: بهنام برزای، فرشید اسماعیلی، سید مجید حسینی، روزبه چشمی بازیکنان رده جوانان به حساب می‌آیند و از طرف دیگر محسن کریمی، علیرضا رمضانی امید نور افکن محمد خلیلی محمدرضا سلیمانی مهدی کربلایی بازیکنان جوان و آینده دار استقلال هستند.

در این جمع 6 ملی پوش جوان حضور دارند و من نیز خودم در رقابت‌های فروردین ماه به عنوان مربی کنارشان حضور داشتم و به نظر من بازیکنان با تجربه‌ای به حساب می‌آیند باید بستری به وجود بیاید که بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه بتوانند تجربه کسب نمایند. 
 
وی بیان کرد: به عقیده من حضور این بازیکنان جوان در استقلال و قرار گرفتن آنها در کنار با تجربه‌ها کمک زیادی به این بازیکنان می‌کنند و این اتفاق برای آینده فوتبال ایران نیز خوب است و من اعتقاد دارم یکی از راه‌های که می‌توان استقلال را به اوج رساند جوان گرایی است و تیم باید تلفیقی از جوانان و با تجربه ها باشد و از مظلومی هم تشکر می‌کنم که نگاه مثبتی به این موضوع داشت و نسبت به جمع این بازیکنان اقدام کرد.
 
فرشید اسماعیلی بازیکن ملی پوش لیگ یکی و در فجر سپاسی هم بازی کرده و ما این بازیکن را برای فصل آتی جذب کرده‌ایم اگر این بازیکنان قدر جایگاه خود را درک کند و ما هم از نظر فنی خوب عمل کنیم تیم استقلال نه تنها امسال بلکه سال‌های دیگر نیز می‌توانند موفق باشد.

قانونی که سازمان لیگ برای استفاده باشگاه‌ها از جوانان در نظر گرفت به نظرم قابل قبول بود و در حال حاضر این مسئله در حال جواب دادن است بازیکنان جوان برای سال‌های آینده نیز می‌توانند مفید باشند.
 
وی در خصوص این که برخی پیشکسوتان بابت انتخاب او به عنوان دستیار انتقاد داشتند افزود: انتقاد حق همه است و من جوابی برای انتقادات ندارم بلکه معتقدم عملکردم در پایان فصل نشان دهنده همه چیز خواهد بود در یک مقطعی کنار امیر قلعه‌نویی کار کردم همچنین در ذوب آهن کنار ابراهیم زاده هدایت تیم را بر عهده گرفتم یک سال هم سرمربی سایپا بودم که نسبت به دوران قبل این تیم جهش داشتیم و بازیکنانی چون شهباز‌زاده و انصاری در آن چهره شدند و هم اکنون در استقلال هستند در کل انتقاد همیشه است و من باید با عملکردم باید جواب گوی انتقادات باشم.
 
وی درباره اینکه گفته می‌شود پرویز مظلومی از طریق ارتباط با نکونام تماس گرفته افزود: ما با بازیکنان زیادی صحبت کرده‌ایم و این پروسه به این شکل طی می‌شود تا بازیکنان مد نظر کادر فنی جذب شود جواد نکونام بازیکن بزرگی است و سال‌ها بازیکن تیم ملی بوده و در جریان این مسئله نیستم و مظلومی سرمربی تیم به عنوان  نفر اول کادر فنی تصمیمات لازم تیم را می‌گیرد و بیشتر از همه در جریان مسئله نکونام است و مظلومی از نزدیک تمامی مسائل را رصد میکند و باید بگویم که بازیکنان جوان و بزرگ به صلاح‌دید مظلومی به مجموعه اضافه میشود.
 
وی در پایان گفت: ما برنامه‌های تمرینی خود را طبق 35 بخش به مظلومی ارائه دادیم که وی به هیئت مدیره تحویل دهد و از طرفی دیگر به دنبال این هستیم که گزارش تمرینات را هر جلسه در اختیار هیئت مدیره قرار دهیم. 


 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار