زنده روح و حسین خانی با مس امضا کردند

دو بازیکن تیم فوتبال مس کرمان با حضور در باشگاه قرار دادشان را امضا کردند.

زنده روح و حسین خانی با مس امضا کردندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد زنده روح وفرزاد حسین خانی در تمرینات چند روز اخیر مس شرکت کردند تا نشان دهند اختلافی با باشگاه مس کرمان ندارند با ماندن این دو بازیکن بگوویچ خیالش تا حدودی از کمربند میانی‌ تیمش راحت شد.

**دیدار دوستانه پاس همدان با گسترش فولاد تبریز

 امروز شاگردان داوود مهابادی به مصاف تیم گسترش فولاد تبریز می‌روند در حال حاضر پاسی‌ها در تبریز اردو برپا کرده‌اند.

 بازی دو تیم پاس همدان و گسترش فولاد ساعاتی دیگر برگزار می‌شود

** گل کهر سیرجان به مصاف پاس می‌رود

 قرار است جمعه هفته آینده پاس همدان دومین دیدار تدارکاتی‌اش را در ورزشگاه اختصاصی خود مقابل گل گهر سیرجان انجام دهد.

**بهمن شیراز بدون مالک قدیمی استارت می‌زند

با توجه به شرایط  مالی تیم دسته یکی بهمن شیراز مسئولان باشگاه از روز دوشنبه تمرینات این تیم را آغاز کرده‌اند البته تاکنون چندین خریدار پیشنهاد‌شان را به مالک باشگاه عنوان کرده‌اند اما به خاطر اختلاف مالی به توافق نرسیده‌اند و اگر تا 48 ساعت دیگر فروش امتیاز انجام نگیرد بهمن برای لیگ یک استارت می‌زند.

**مهاجم ملوان به پاس ملحق شد

آرمان رمضانی مهاجم تیم ملوان بندر انزلی پس از انجام مذاکرات با مسئولان باشگاه پاس راهی همدان شد و با این تیم به توافق رسید.

رمضانی در فصل جدید در لیگ دسته یک با پیراهن پاس به میدان خواهد رفت.

**صیاتمنش در فجر ماندنی شد

احمد صیاتمنش مدافع فجر سپاسی که پیشنهاداتی از سایر تیمهای لیگ یک داشت، قرار دادش را با فجر تمدید کرد این بازیکن پس از انجام مذاکرات  با مسئولان باشگاه فجر با قراردادن شرط در قراردادش تصمیم گرفت در فجر بماند.

**نفت، نساجی را شش تایی کرد

شاگردان کارلوس مانوئل در دومین بازی دوستانشان توانستند از سد نساجی بروجرد عبور کنند تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با نتیجه 6 بر صفر نساجی را در بروجرد شکست داد.

**بازیکن سپید رود به آلومینیوم پیوست

 مهاجم سپید رود با امضای قرار دادی به تیم دسته یکی آلومینیوم اراک پیوست این بازیکن بهترین عملکرد را در سپید رود داشت که در نهایت با آلومینیوم به توافق رسید.

**متوسل زاده به نفت رسید

امین متوسل زاده بازیکن سابق تیم مس رفسنجان پس از اینکه با تیم خود به توافق نرسید ترجیح داد راهی آبادان شود و با نفت قرار داد امضا کند.

متوسل زاده فصل آینده با پیراهن نفت آبادان در لیگ یک به میدان خواهد رفت.


**مهاجمان بوشهری در شیراز

میلاد فیاض بخش و شاهرخ غلامرضا پور مهاجمان گلزن ایران جوان بوشهر به تیم فجر سپاسی شیراز ملحق شدند ایران جوان به دلیل مشکلات مالی احتمال دارد سال  آینده از شرکت در رقابت‌های لیگ یک انصراف دهد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار