در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

بروجردی حادثه تروریستی در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می رود دولت کویت با سیاست های متعادل خود اقدامات عاجل در برخورد با عاملان حادثه تروریستی در مسجد شیعیان این کشور را انجام می دهد.

بروجردی حادثه تروریستی در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد"علاءالدین بروجردی" در گفتگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، حادثه اخیر در مسجد شیعیان کویت را محکوم کرد.  
 
وی گفت: سیاست های غلط آمریکا و هم پیمانان منطقه ای اش موجب تقویت گروهک تروریستی در منطقه شده است.  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اقدام اخیر گروهک های تروریستی تکفیری در منطقه شرقیه در عربستان در پی حمله انتحاری به یک مسجد و اقداماتی از این قبیل در صنعا، پاکستان، افغانستان و اخیرا در کویت و اقدامات زنجیره ای مشابه نشان دهنده ابعاد گسترده تروریست ها در منطقه است. 
 
وی اظهار داشت: ضروری است کشورهایی که در معرض خطر تروریست ها بوده و سیاست های آن ها مخالف اقدامات تروریستی است از جمله کویت و عمان از تجربیات جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند. 
 
نماینده مردم بروجرد ادامه داد: انتظار می رود دولت کویت با سیاست های متعادل خود اقدامات عاجل در برخورد با عاملان حادثه تروریستی در مسجد شیعیان این کشور را انجام می دهد.  
 
وی هم چنین حضور امیر کویت در محل حادثه تروریستی را قابل تقدیر دانست.  
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان ضمن ابراز همددری با بازماندگان این حادثه تاسف بار به آن ها تسلیت گفت. 
انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ، بروجردی ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار