مربی تیم ملی اهداف پروازی:

با تیم ملی 5 نفره نمی توان فضای رقابتی ایجاد کرد

عبدالمحمدی گفت: اردوی تیم ملی با 5 ملی پوش آغاز شد که با این تعداد امیدی برای ایجاد یک فضای رقابتی در اردو نیست.

فرشید عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره چگونگی شروع اردوی تیم ملی اهداف پروازی بیان کرد: اردوی تیم ملی بعد از 9ماه با 5نفر امروز آغاز شد که بعد از مسابقات آسیایی اولین اردوی بلند مدت ملی پوشان است و تاکنون به دلیل کمبود بودجه اردویی برگزار نشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه ملی پوشان در اولین روز اردوی تیم ملی با انگیزه ظاهر شدند اما تعداد اعضای تیم ملی برای ایجاد یک فضای رقابتی بسیار محدود است و با این 5 نفر خوش بین نیستم که رقابتی در اردو بوجود آید.

مربی تیم ملی اهداف پروازی اشاره کرد: اکنون اکثر ورزشکارانی که تجربه زیاد و تبحر در این رشته را دارند به دلیل محدود بودن منابع مالی فدراسیون قادر به همکاری با تیم ملی نیستند.

وی در این خصوص ادامه داد: در این رشته افراد با استعداد زیاد است مثل علی حافظی محمد حسین و مرضیه پرورش نیا که با این شرایط مالی فدراسیون در اردو تیم ملی شرکت نمی کند و این شرایط نیز هم انگیزه ها یک ورزشکار را تحت الشعاع قرار می دهد و همین عوامل باعث نابود شدن ستاره و ضعف تیم های ملی است.

وی افزود: اهداف پروازی از نظر مالی واقعا در شرایط بحرانی است تیم ملی با وجود شایستگی هایی که دارد به خاطر مسائل مالی باید از اهداف بزرگ چشم پوشی کند متاسفانه مسئولین نیز دردی از تیم را حل نمی کنند.

عبدالمحمدی خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون با وجود مشکلات مالی زیاد تلاش زیادی برای برگزاری اردوی تیم ملی انجام داد که همیشه ازما حمایت کرده اما مسئولان بالا دست با فدراسیون همکاری نمی کنند.

وی گفت: مشکل ما مثل همیشه کمبود فرهنگ برای تمرینات تیم ملی است هر چند فشنگ های ایرانی به کیفیت فشنگ های خارجی نیست اما برای تمرین ملی پوشان مناسب است علاوه بر این بشقابک برای تمرین نیز بسیار محدود است که برای تهیه حداکثر نیاز به بودجه بیشتر است.

وی بیان کرد: اردو تا 15 مرداد ماه برای اعزام به مسابقات جهانی آذربایجان ادامه دارد که فرصتی برای ملی پوشان جهت آمادگی و حضوری شایسته در این رقابت ها است.

وی عنوان کرد: این رشته واقعا مورد بی مهری قرار گرفته و مسئولان حاضر در وزارت ورزش حداقل حمایت را از فدراسیون نمی کنند وزیر ورزش که یک شخص تحصیلکرده ورزش کشور است توجهی به حضور تیراندازان برای حضور در المپیک ندارد.

مربی تیم ملی ادامه داد: این رشته در حال فنا شدن است و افرادی ازخانواده، تحصیل و بهترین روزهای زندگی گذشتند تا در تیم ملی شرکت کنند و این بی توجهی ها در شان ورزشکاران و تلاشهایشان نیست.

وی افزود: همان طور که این روزها بردهای پیاپی والیبال شور و شعف را درمردم ایجاد کرده و ملی پوشان با غیرت درخشیدند تیراندازان چیزی برای ایجاد چنین فضایی بین مردم کم ندارند و من قول می دهم اگر از تیراندازی حمایت شود و مسئولان به ما اعتماد کنند تیر اندازان قطعا در المپیک برزیل حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان طور که در فوتبال رسانه ها یار دوازدهم هستند برای اهداف پروازی رسانه ها نیز سوم محسوب می شوند و تقاضا داریم که مشکلات ما را به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار