هلاکت 53 داعشی در استانهای انبار و صلاح الدين

در حملات هوايی و زمينی نيروهای ارتش عراق 53 تروريست داعشی در استانهای انبار و صلاح الدين به هلاکت رسيدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه اینترنتی موسوعه العراق، نیروهای مشترک ارتش و داوطلبان مردمی عراق توانستند با پشتیبانی جنگنده های عراقی 53 عضو مسلح گروه تروریستی داعش را در مناطق متعددی از این کشور به هلاکت برسانند.

نیروهای وابسته به عملیات بغداد در راستای اجرای عملیات موسوم به فجر الکرامه در استان انبار ده تروریست را به هلاکت رساندند و تعداد زیادی را نیز زخمی کردندهمچنین هشت پایگاه داعش را در این استان منهدم کرده و دو خودروی زرهی حامل مسلسلهای تیربار را هدف قرار دادند. در منطقه الهیتاوین نیز سه تروریست را به هلاکت رسانده و خودروی نظامی آنها را منهدم کردند.

از سوی دیگر جنگنده های ارتش عراق پایگاه داعش را در شهر القائم واقع در غرب انبار و در نزدیکی های مرزهای سوریه چندین بار هدف قرار دادند که به هلاکت 30 تروریست انجامید و یکی از منازلی که در آن خودروها بمب گذاری می شد نیز منهدم شد . همچنین سه ساختمان در جنوب منطقه الصکره که یکی از آنها انبار سلاح داعشی ها بود منهدم شد.

از سوی دیگر در حومه پایگاه شهید ماجد عبد السلام «سبایكر» در استان صلاح الدین شمال عراق دو خودروی داعش که با خود موشک حمل کرده بوند منهدم شده و چهار تروریست سرنشین آنها نیز به هلاکت رسیدند.

همچنین جنگنده های عراقی با هدف قرار دادن یک تانکر سوخت - که در آن مواد منفجره جاسازی شده بود - در حومه سامراء شش تروریست را نیز به هلاکت رساندند و پایگاههای تروریستها را دراین مناطق هدف قرار دادند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار