هلاکت دهها تروریست در عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق

نیروهای مردمی و ارتش عراق در استان صلاح الدین و انبار پیشروی های زیادی داشته اند و موفق شده اند دهها تروریستها را به هلاکت برسانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه العراقیه گزارش داد: نیروهای مردمی و امنیتی عراق در منطقه النفط بیجی هفت تروریست را به هلاکت رساندند و یک خودروی بمب گذاری شده را منهدم کردند. این نیروها همچنین سه حمله انتحاری داعش را با خودروهای بمب گذاری شده خنثی کردند.


این در حالی است که داعش در پی شکستهایش در بیجی اعلام عزای عمومی کرده است. از آنجا که بیجی قدرت اقتصادی داعش را تامین می کرد، این گروه تروریستی خشن ترین افراد خود را در آن گمارده بود. در عملیات نیروهای امنیتی و مردمی در بیجی، منطقه الکهربا و منطقه 600 آزاد شد.


از سوی دیگر، نیروهای مردمی موفق شدند حمله داعش به چاههای نفت علاس در شمال شرق تکریت را خنثی کنند. در این ضد حمله 36 تروریست به هلاکت رسیدند. جبار الموسوی یکی از فرماندهان نیروهای مردمی اعلام کرد این نیروها بیش از صد تله انفجاری و بمب را که داعش در اطراف علاس کار گذاشته بود، خنثی کردند.


فرماندهی عملیات سامرا نیز از پاکسازی کامل جاده منطقه الخُزِیمی خبر داد. در همین حال جنگنده های عراقی با حمله به تجمعات تروریست ها چهل نفر از آنها را در اطراف هیت به هلاکت رساندند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار