صبح امروز انجام شد؛

سفر وزیر بهداشت به شهرستان ری و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی

وزیر بهداشت در سفری یک روزه به شهرستان ری رفت و از چندین مرکز بهداشتی و درمانی بازدید کرده و از نزدیک در جریان وضعیت بهداشت و درمان این منطقه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از " وب دا" ، دکتر هاشمی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و فرماندار شهر ری، صبح امروز از چندین مرکز بهداشتی درمانی بازدید کرد.

دکتر هاشمی در سفر یک روزه به شهرستان ری با بیان اینکه گزارش و نتایج این بازدید را قرار است در اختیار رئیس جمهوری قرار دهد، این بازدید را در راستای شناسایی مشکلات و رفع کمبودهای بهداشتی و درمانی شهرستان ری برشمرد که در سفر رئیس جمهوری به حاشیه شهر تهران و شهرستان های استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی روز جاری از مرکز بهداشتی درمانی آزادگان، مرکز اورژانس پایگاههای جنوب تهران، مرکز بهداشتی درمانی شهید یغمایی دولت آباد ،بیمارستان فیروزآبادی و بیمارستان هفتم تیر بازدید و با کارکنان، پزشکان و پرستاران بخش های مختلف گفتگو کرد.

وزیر بهداشت هم اکنون برای جمع بندی سفر امروز و اتخاذ تصمیمات مورد نیاز با مسئولان شهرستان ری در فرمانداری این شهرستان حضور یافته است.

اخبار تکمیلی سفر امروز منتشر خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار