تبریز؛

ارسال بیش از 34 هزار دعا به دبیرخانه جشنواره سراسری دست های کوچک دعا

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: تاکنون به دبیرخانه نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا 34 هزار 522 دعا از اقصی نقاط کشور رسیده است که تنها 2000 مورد دعا از این تعداد به بخش ویژه جشنواره یعنی ایران آینده اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری حسن میلانی با اعلام این خبر افزود: چشم انداز ایران در افق 1404،  بخش ویژه نهمین جشنواره سراسری دستهای کوچک دعا می باشد که در آن کودکان چشم انداز ایران در 1404 را در دعاهای خود آورده اند.

وی با اشاره به اینکه از کل تعداد دعاهای رسیده به جشنواره تا کنون 2000 مورد به این بخش اختصاص دارد، گفت: در این بخش کودکان دعا نموده اند که ایران بتواند صلح و امنیت را در منطقه برقرار نماید.

میلانی تصریح کرد: حوزه هنری قرار است در افق چشم‌انداز 1404، هنر انقلاب اسلامی را به عنوان یک مکتب هنری متعهد و مأموریت گرا معرفی کند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس حوزه هنری تمامی فعالیت‏ های صورت گرفته در این زمینه را رصد کرده و در این راستا به عنوان متولی اقدام می کند و به همین خاطر است که بخش ویژه نهمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا را با این موضوع اختصاص داده است.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در ادامه به نمونه ای از دعاهای کودکان در موضوع ایران آینده اشاره کرد و گفت: در این دعاها کودکان خواسته اند که اعتیاد در 1404 ریشه کن گردد و باران فراوان ببارد و کشور از بی آبی نجات یابد و کارخانه های بزرگی احداث گردد تا کسی بیکار نباشد و نیز شهرهای بازی پیشرفته ای برای کودکان ساخته شود.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.