حجت‌الاسلام شاه آبادی خبر داد؛

مسابقه کتابخوانی "غدیرشناسی" در نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شود

مدیر عامل مؤسسه غدیر‌شناسی گفت: در ماه مبارک رمضان همزمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن غرفه‌های غدیر‌شناسی در تهران و 10 استان دیگر کشورمان برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی مدیر عامل مؤسسه غدیر‌شناسی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری غرفه‌های غدیر‌شناسی در ماه رمضان اظهار داشت: در ماه مهمانی خدا همزمان با نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در تهران و 10 استان دیگر غرفه‌های نمایشگاهی غدیر‌شناسی برگزار می‌شود و که این امر تاکنون مورد استقبال علاقه‌مندان به مکتب ولایت و اهل بیت(ع) واقع گردیده است.

وی بیان کرد: این غرفه‌ها که در استان‌های تهران، اصفهان، خوزستان، کهکیلویه‌ و بیور‌احمد، لرستان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، بوشهر، یزد و البرز برگزار می‌شود و به تبیین فرهنگ ولایت و ضرورت غدیر‌شناسی می‌پردازند.

مدیر عامل مؤسسه غدیر‌شناسی اضافه کرد: ما در راستای بحث غدیر اقدام به ثبت‌نام دانش‌پژوهان برای کارگاههای آموزشی غدیر پژوهی کرده با برگزاری این دوره‌های تخصصی و علمی، گام مؤثری در گسترش و توسعه فرهنگ ولایت برداریم.

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی تصریح کرد:در این غرفه‌ها جزوات درسی سطوح مختلف کارگاه تخصصی غدیر پژوهی، نرم‌افزار خطبه، آشنایی با شیوه‌های آموزشی اعم از مجازی، حضوری و مکاتبه‌ای ارائه می‌شود و با ثبت‌نام از علاقه‌مندان جهت مسابقه کتابخوانی «شیعه پاسخ می‌دهد»، با 110 جایزه سفر به عتبات از آنها تقدیر می‌شود.

مدیر عامل مؤسسه غدیر‌شناسی در پایان یادآور شد:این مؤسسه کار آموزش تخصصی در حوزه ترویج فرهنگ غدیر و ولایت را بر عهده دارد و بیش از 4 سال است که در زمینه معارف غدیر به تربیت غدیر‌پژوهان می‌پردازد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار