اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

از نصب وسایل بازی مدرن در بوستان رضوان تا اجرای نمایش خیابانی در پایگاه‌های تابستانی منطقه 21

از نصب وسایل بازی مدرن در بوستان رضوان تا اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

نصب وسایل بازی مدرن در بوستان رضوان

حمید ناصحی معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 4 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: بوستان رضوان یکی از بوستان‌های بزرگ شهرداری منطقه 4 است که در محله حکیمیه فاز 1 کوی دانشگاه واقع شده است که به دلیل متراژ و موقعیت مکانی از اهمیت بالایی برای شهروندان منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی عملیات تکمیل این بوستان تصریح کرد: در راستای توسعه و تجهیز این بوستان و پس از اجرای دیوار مالون، نصب کفپوش و تکمیل فضای سبز، عملیات احداث این بوستان، به پایان می‌رسد.

معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه  با اشاره به فرا رسین فصل تابستان و ایام اوقات فراغت کودکان بیان کرد: بر این اساس ، اداره فضای سبز منطقه ، نسبت به نصب وسایل بازی مدرن دراین بوستان اقدام کرده است که از جمله آنها می‌توان به تاپ خانواده، چرخونک، راکت تعادلی و ... اشاره کرد.

اجرای پاکسازی خیابان انقلاب

افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 6 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: به منظور بهبود کیفیت بصری و با توجه به موقعیت این خیابان اقدام به پاکسازی پوسترها، برچسب‌ها، باغچه‌ها و نهرهای رو باز، ریفوژ وسط بلوارها، حفار‌ی‌ها، جمع آوری پسماندهای ساختمانی تخلیه شده در معابر، تخلیه مجدد مخازن زباله‌ها و شست و شوی آن‌ها صورت گرفته است.

وی در خصوص اقدامات عمرانی در این خیابان افزود: عملیات عمرانی از جمله لکه گیری اسفالت، ترمیم پل‌ها و حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی جداول، المان‌های شهری در خیابان انقلاب- آزادی انجام شده است.

خدامی با اشاره به اجرای طرح ضربتی پاکسازی خیابان انقلاب پس از راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: پس از پایان مراسم روز قدس و برپایی نماز جمعه با همکاری اداره بازیافت و پسماند منطقه، توسط 500 نیروی انسانی و ناظر همچنین 40 دستگاه ماشین‌های جمع آوری پسماند و شست و شوی معابر اقدام به نظافت کامل معابر و جمع آوری پسماندهای خشک از سطح محدوده شده است.

اجرای نمایش خیابانی در پایگاه‌های تابستانی منطقه 21


کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: این طرح در حوزه مدیریت شهری با لویت مباحث خدمات شهری  و محیط زیست و ترافیک با محوریت "آسمانی آبی – زمین پاک" برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی در 123 مدرسه شهر تهران اجرا می‌شود‌، گفت: این طرح در 4 مدرسه منتخب با هدف بهبود و گذران اوقات فراغت دانش آموزان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی شهر تهران ، تقویت همبستگی ، روحیه مشارکت شهروندی و توجه به فرهنگ شهر تهران برگزار می‌شود.

کمالی نسب در پایان گفت: طرح مسئولیت پذیری، طرح تبلیغی، آموزشی نسیم بهشت، دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه ، اوقات فراغت و رباتیک، برپایی غرفه‌ کتاب، جشنواره غذا با محوریت تغذیه سالم در پایگاه‌های تابستان اجرا می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات کتابخوانی بسوی تعالی، برنامه های رقابتی انفرادی و تیمی ویژه دانش آموزان و برنامه های اموزشی و تفریحی نیز در این طرح اشاره کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار