آمانو:

تعیین دوره زمانی مشخص برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران سخت است

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست خبری درباره توافق هسته ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک گفت: تعیین دوره زمانی که برای بازرسی از همه مراکز و تاسیسات هسته ای ایران نیاز داریم سخت است. ما کارشناسان زیادی داریم که قادر به عملیات بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد؛ یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست خبری درباره توافق هسته ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک گفت: هر ماه حدود یک میلیون یورو برای اجرای مفاد توافق هسته ای با ایران نیاز است.

وی افزود: این توافق برنامه مشخص و دقیقی را برای نظارت و بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران ارائه می کند. پروتکل الحاقی ایران را به ارائه بیانیه آشکار و روشنی درباره اقدامات بازرسی از مراکز هسته ای اش ملزم می کند.

تعیین دوره زمانی که برای بازرسی از همه مراکز و تاسیسات هسته ای ایران نیاز داریم سخت است. ما کارشناسان زیادی داریم که قادر به عملیات بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران هستند. ما کادر و نیروی انسانی کامل و مجربی برای بازرسی از تاسیسات هسته ای ایران داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار