آیت الله حسینی بوشهری:

آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع پرکار معاصر است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: آیت‌الله صافی از مراجع پرتلاش و پرکار است

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم به نقل از روابط عمومی انتشارات آیت‌الله صافی گلپایگانی؛ آیت‌الله حسینی بوشهری شب گذشته در حاشیه اختتامیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ضمن بازدید از غرفه انتشارات آیت‌الله صافی‌گلپایگانی گفت: آیت‌الله صافی یکی از مراجع پرکار و پرتلاش در دوره معاصر است که علاوه بر مشغولیات فقاهتی در زمینه معرفتی هم فعالیت دارد که به راحتی می توان مصداق این امر را در تالیف مجموعه ارزشمند منتخب‌الاثر مشاهده کرد.
 
وی ادامه داد: شخصیت آیت الله صافی گلپایگانی در بعد معرفت و فقاهت ولایت مهدوی قابل ستودن است و این مرجع تقلید آگاه به عنوان یک چهره شناخته شده در جهان اسلام است که فقط در عرصه = فقاهت و مرجعیت فعالیت خود را محدود نمی کند بلکه در آسمان ولایت هم درخشیده است.
 
حسینی بوشهری اظهار کرد: مطالعه آثار این مرجع تقلید بزرگواردر تمام زمینه‌ها مخصوصا در عرصه مهدویت دلنشین است و برای مخاطبان جذابیت دارد.
مدیر حوزه‌های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: من از دوره جوانی ام با آثار این مرجع تقلید آشنایی داشته ام و همه تلاش خود را  نسبت به تهیه جدیدترین آثار آیت‌الله صافی به کار برده ام.
 


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.