عضویت ائمه جماعات منطقه 5 به کمپین آسمان آبی زمین پاک

شهردار منطقه 5 گفت: در راستای حفظ محیط زیست ائمه جماعات منطقه به کمپین آسمان آبی و زمین پاک پیوستند.

سید محسن اسدی شهردار منطقه 5 در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره بر اهمیت عضویت ائمه جماعات در کمپین آسمان آبی و زمین پاک اظهار کرد: با توجه به آموزه‌های دینی بر حفظ محیط زیست، بهداشت و همچنین احترام به حقوق دیگران، روحانیون، می‌توانند با اشاعته این آموزه‌ها شهروندان را به مشارکت در این طرح ترغیب کنند.
وی افزود: برنامه‌های مدیریت شهری در احداث و توسعه فضاهای فرهنگی و دینی در منطقه است.

اسدی تصریح کرد: تحقق اهداف شهرداری در دستیابی به آسمان آبی و زمین پاک مستلزم مشارکت شهروندان و اصلاح رفتار شهروندی است و بر همین اساس تبیین اهداف و برنامه‌ها و فرهنگ سازی در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

شهردار منطقه بیان کرد: روحانیون و ائمه جماعات به عنوان یکی از اقشار تاثیر گذار اجتماعی، بهترین گزینه برای ترویج اطلاع رسانی مسائل مهم مدیریت شهری در بین شهروندان به ویژه نمازگزاران هستند.

وی در پایان با اشاره به مراسم تکریم از ائمه جماعات مساجد منطقه که با حضور مدیران منطقه برگزار می‌شود گفت: مسجد در دین اسلام دارای کارکردهای دینی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی مهم‌ترین جایگاه برای تبلیغ دین و ترویج خوبی‌ها است و لذا توجه به تقویت برنامه های مساجد برای مشهود شدن کارکردهای آن برای مردم قابل اهمیت است.

انتهای پیام/‌
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار