ساری؛

با فراهم نمودن امکانات در روستاها مهاجرت به شهر راکاهش دهیم

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بسترهای لازم وافزایش امکانات در روستاها باید از مهاجرت به شهر بکاهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، عزت‌الله یوسفیان‌ملا گفت:می‌خواهیم به روستاهای شهرستان آمل نیز از لحاظ توجه به زیرساخت و ایجاد امکانات لازم خدمت‌رسانی کنیم، هرچند در تداوم خدمت‌رسانی به بسیاری از روستاها اعتبار اختصاص پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون در همه روستاهای این شهرستان وجود پروژه‌های عمرانی و روستایی را شاهد هستیم، تصریح کرد: با ایجاد امکانات لازم در روستاها باید از مهاجرت به شهر بکاهیم با توجه به اینکه در مازندران از تعداد مهاجرت به شهر کاسته شده است.

وی افزود:بر اینکه در زمینه گازرسانی به شهرستان آمل و روستاهای آن توجه ویژه‌ای شده است، ادامه داد: طی سال‌های گذشته گازرسانی در روستاهای آمل مقدور نبود اما هم‌اکنون این مهم در بخش‌های صعب‌العبور و کوهستانی لاریجان و دهستان چلاو با فعالیت پیمانکاران در حال انجام است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستاها باید مطالبات مردم را از مسئولان درخواست کنند و در این راه تمام توان خود را به‌کار گیرند، یادآور شد: اجرای طرح هادی، احداث زمین ورزشی و استادیوم مناسب، گازرسانی و ترمیم شبکه‌های برق‌رسانی و آب‌رسانی از دیگر اقدامات لازم برای عمران و آبادانی در روستاهای آمل است.

یوسفیان‌ملا آمل را صاحب ۵۲ درصد تولید مازندران دانست و گفت: باید از ظرفیت‌های لازم در این شهرستان در راستای رفاه حال مردم بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: امکانات ، کاهش ، افزایش ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.