تبریز؛

معرفی پارک جنگلی و منطقه نمونه گردشگری فندقلو در شهرستان اهر

نطقه ای بکر و سرسبز که بیشترین پوشش گیاهی آن را درختان فندقلو تشکیل می دهد، با چشم اندازی زیبا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

معرفی پارک جنگلی و منطقه نمونه گردشگری فندقلو در شهرستان اهر

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان در دامنه کوه های روستای انداب قدیم در 25 کیلومتری جاده اهر –  مشگین شهر منطقه ای بکر و سرسبز که بیشترین پوشش گیاهی آن را درختان فندقلو تشکیل می دهد، با چشم اندازی زیبا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

در این راستا اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و همچنین اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اهر با فراهم آوردن امکانات رفاهی لازم ( آلاچیق، واحدهای خدماتی و بهداشتی ) در پارک جنگلی و منطقه نمونه گردشگری فندقلو در خدمت علاقمندان و گردشگران به حفظ طبیعت می باشد.

گفتنی است: با واگذاری پارک جنگلی و منطقه نمونه گردشگری فندقلو در شهرستان اهر در خردادماه امسال به بهره بردار آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران شد که برای بهره برداری از آن بیش از 800 میلیون تومان توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی هزینه شده است و بیش از 180 میلیون تومان نیز توسط بهره بردار هزینه شده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.