تبریز؛

حضور 8 اثر از آذربایجان شرقی در جشنواره تولیدات حوزه هنری

مسوول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: 8 اثر مکتوب این واحد در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری حضور خواهد داشت.

حضور هشت اثر از آذربایجان شرقی در جشنواره تولیدات حوزه هنریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، وحید آقاکرمی افزود: واحد آفرینش های ادبی این حوزه تعداد 8 اثر مکتوب از تولیدات سه سال اخیر خود را برای شرکت در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده که از این تعداد سه مورد شعر، سه اثر داستانی و دو مورد کتاب کودک می باشد.

وی ادامه داد: در حوزه شعر کتاب های 'سینه مده سسله نن سازیم وار منیم' که مجموعه اشعار ترکی عرفانی عاشیق رسول قربانی در 112صفحه، 'نصف گمشده' مجموعه غزلیات محمد شکری فرد در 80 صفحه و 'گزیده اشعار حاج مایل علی اف' شعر شیعی و انقلابی قفقاز جمهوری آذربایجان که توسط مهدی نعلبندی ترجمه شده و در 270 صفحه توسط این واحد منتشر شده است.

آقاکرمی گفت: در حوزه داستان کتاب های ' ختمی های ننه فاطمه' از وحید آقاکرمی و مجید راستی، ' روایت چهارم' و ' معنای لبخند محمد' هر دو به اهتمام وحید آقاکرمی در چهارمین جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه کودک و نوجوان 'حسادت'، برگرفته از داستان هابیل و قابیل به نویسندگی جعفر پوررضوری و تصویر سازی پویا خاکی در 16صفحه و کتاب 'جیرتدان' داستان فولکلور با بازنویسی جعفر پوررضوی و تصویرسازی طلا زارعی در 18 صفحه به چاپ رسیده است.

چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری، 7 تا 9 مهرماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.