کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» به چاپ رسید

کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» سومین تالیف حجت‌الاسلام و المسلمین مسلم داوودی‌نژاد توسط انتشارات مهر دلدار به چاپ هشتم رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مسلم داوودی‌نژاد نویسنده کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: کتاب‌ «رازهای تسخیر قلب همسر» برای اولین بار در سال 92 چاپ شده و هم اکنون این کتاب با استقبال خوب مخاطبان به چاپ هشتم رسید.

وی اظهار داشت: رازی به نام گنج آرامش، رازهای تفاوت روان‌شناسی زن و مرد، رازهایی از عشق و محبت،‌ رازهایی در مورد ارتباط با خانواده همسر، رازهای کنترل خشم و انتقاد کردن، رازی به نام اجتماعی بودن همسران، رازهایی مهم از زندگی همسران خوشبخت، رازهایی از روابط جنسی همسران،‌رازی ترسناک به نام خیانت و رازهایی از احکام و مسائل شرعی خانواده در 10 فصل در کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه بیان کرد: کتاب "رازهای تسخیر قلب همسر» با رویکرد روانشناسی اسلامی به مباحث مختلف کتاب می‌پردازد و مطالب کتاب با نگارش و ویرایش محاوره‌ای ارایه شده تا با ایجاد فضایی صمیمی بین نویسنده و خواننده،‌سرعت انتقال مفاهیم و مطالب به مخاطب و ترغیب دراصلاح رفتارهای نادرست را افزایش دهد.

داود‌نژاد عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی های کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» این است که برخلاف غالب کتابهایی که فقط به افزایش دانش خوانندگان اکتفا می‌کنند بر 3 محور دانشی‌، بینشی (بالا بردن درک افراد از آن علم) و انگیزشی (هدایت افراد به عملی کردن آموزه‌ها) نیز تکیه دارد از این رو در پایان هر فصل آزمونی ساده در نظر گرفته شده تا به این وسیله انگیزه تغییر عملی در زندگی مخاطبان فراهم شود.

این مشاور و کارشناس مسائل خانواده تصریح کرد: در کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» پس از هر آزمونی نتیجه آزمون بیان شده که مخاطب با آگاهی از نتیجه آزمون می‌تواند گام‌های عملی را در زندگی خود انجام دهد.

مجید شریفی مدیر انتشارات مهر دلدار در ادامه افزود: کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» متفاوت‌ترین کتاب در عرصه مشاوره خانواده به شمارمی‌رود.

وی اظهار داشت: این کتاب حاصل نتایج میدانی و مشاوره‌ای حجت‌الاسلام و المسلمین مسلم داودی‌نژاد بوده که در بین هزاران پرونده مشاوره‌ای که این مولف در دانشگاه‌ها و همایش به صورت عینی دیده.

وی در پایان گفت: کتاب «رازهای تسخیر قلب همسر» بیش از 10 بار بار بازبینی و تدوین آن 3 سال به طول انجامید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۲۳:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۶
چجوری باید بگیرمش؟
Iran (Islamic Republic of)
یک استاد دانشگاه
۱۶:۲۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
سلام و احترام
جوانان را توصیه به خواندن این کتاب تاثیر گذار می کنم من خواهدم برای من که استاد دانشگاه هستم موثر بود
آخرین اخبار