تدبیری آبروی پینگ پنگ را خرید/ پیروزی ایران مقابل هنک کنگ

تیم ملی نوجوانان تنیس روی میز ایران در ادامه درخشش خود در رقابتهای قهرمانی آسیا با مربیگری صمد تدبیری به یک پیروزی دیگر دست یافت.

تدبیری آبروی پینگ پنگ را خرید/ پیروزی ایران مقابل هنک کنگبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابتهای تنیس روی میز قهرمانی آسیا که در کوالالامپور مالزی در جریان است و در حالی که سه تیم از چهار  نماینده ایران نتوانسته بودند به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کنند، تیم ملی نوجوانان ایران با مربیگری صمد تدبیری موفق شد با کسب یک پیروزی ارزشمند دیگر همچنان با اقتدار در کورس رقابتها باقی بماند و حتی شانس مقام پنجمی را نیز داشته باشد.

شاگردان تدبیری که روز گذشته با غلبه بر تایلند توانستند پس از چند سال به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنند، امروز در اولین مسابقه خود مقابل کره جنوبی قهرمان دوره قبل مغلوب شدند و از رسیدن به جمع 4 تیم پایانی بازماند.

پسران کشورمان، در دومین مسابقه امروز خود  برای قرار گرفتن در رده های پنجم تا هشتمی مقابل هنگ کنگ قرار گرفتند و  با دو پیروزی امین احمدیان و یک پیروزی حمید شمس با نتیجه 3 بر 2  این حریف را از پیش رو برداشتند.

نوجوانان ایران برای کسب مقام پنجمی آسیا تیم ملی کره شمالی را پیش رو دارند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار