جلسه هماهنگی لیگ های برتر در سال 94 برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری لیگ تنیس روی میز در رده بزرگسالان، جوانان و امید در سال 94 در محل فدراسیون تنیس روی میز با حضور نمایندگان تیم ها برگزار شد.

جلسه هماهنگی لیگ های برتر در سال 94 برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  جلسه هماهنگی برگزاری لیگ تنیس روی میز در رده بزرگسالان، جوانان و امید در سال 94  با حضور احمد سعادت مند سرپرست فدراسیون تنیس روی میز، داریوش ضرغام پور رئیس سازمان لیگ، بهروز جلالی سرپرست دبیری فدراسیون و نمایندگان تیم های اعلام آمادگی کرده برای حضور در لیگ برتر آغاز شد.
 
در این جلسه در خصوص برگزاری لیگ های برتر جوانان و امید و بزرگسالان بحث و تبادل نظر شد. در پایان این نشست پنج ساعته تصمیم گیری شد تا در رده جوانان و امید مسابقات لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار شود و همچنین مرحله پلی آف از این رقابت ها حذف شود.
 
همچنین در این جلسه مصوب شد که بازیکنان جوانان و امیدی که تیم های آنها در لیگ برتر بزرگسالان شرکت نمی کنند. پس از اتمام مسابقات رده جوانان و امید می توانند تا پیش از آغاز دور برگشت لیگ بزرگسالان با گرفتن رضایت نامه جذب باشگاههای لیگ برتری دیگر شوند.
 
در جلسه سازمان لیگ با نمایندگان تیم ها همچنین مقرر شد در صورتی که باشگاهی یک بازیکن ملی پوش خود را به همراه تیم ملی در مسابقات بین المللی داشته باشد مسابقات آن تیم به تاریخ دیگری موکول شود.
 
در پایان این جلسه تاریخ قرعه کشی لیگ برتر جوانان و امید و نیز آخرین مهلت تیم ها برای تحویل مدارک روز 19 مردادماه تعیین شد.
 
همچنین در این جلسه در خصوص رقابت های لیگ برتر بزرگسالان نیز بحث وتبادل نظر شد. پیشنهادهای باشگاهها در خصوص برگزاری لیگ برتر بررسی شد و برخی بندهای آیین نامه مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت مقرر شد تا تصمیمات نهایی برای شرایط برگزاری لیگ برتر بزرگسالان در سال 94 در جلسه روز 19 مردادماه و هم زمان با جلسه قرعه کشی لیگ برتر جوانان و امید گرفته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار