مایلی: کلاس مربیگری پینگ پنگیها، ترور شخصیت بود

مدرس بین المللی تنیس روی میز گفت: برگزاری کلاس مربیگری سطح یک و حذف بعضی از نامداران از آن، به معنای واقعی، ترور شخصیت بود.

مایلی: کلاس مربیگری پینگ پنگیها، ترور شخصیت بودخسرو مایلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کلاس مربیگری سطح یک  با حضور 30 نفر و زیرنظر مدرس خارجی به میزبانی تهران برگزار شد، هرچند این کلاس کیفیت قابل قبولی داشت، اما در انتها و پس از اعلام اسامی حذف شدگان، از نظر من به معنای واقعی ترور شخصیت صورت گرفت و با اعتبار برخی مدرسان باسابقه کشور بازی شد.

وی تصریح کرد: اگر در کلاس و از نفرات حاضر نظرسنجی می گرفتند تا 10 نفر را انتخاب کنند، به طور حتم نام های عمیدی، جعفری پور، مایلی و ...هیچ گاه حذف نمی شد و در فهرست آنها گنجانده می شد، در حالی که تمامی این نفرات از لیست حذف شدند، امیر عمیدی جزو مدرسان برجسته و باتجربه کشور است، جعفری پور هم سالهاست کتابی که مدرس خارجی در کلاس آموزش داد را تدریس می کند، وی سابقه سرمربیگری تیم ملی دارد و باعث تاسف است که به خاطر برخی سیاست ها نام این اشخاص به راحتی حذف شد.

مایلی در پاسخ به این سوال که آیا این حذف نفرات طبق نظر مدرس خارجی صورت گرفته یا خیر ، گفت: من بعید می دانم مدرس خارجی از تجربه بالای این افراد خبر داشته باشد و وی نامها را داده باشد، فکر می کنم ماجرا از جای دیگر سرچشمه گرفته است.

مدرس بین المللی تنیس روی میز ایران در انتها اعلام کرد: من قبل از آغاز کلاس پیشنهاد دادم تا مربیان و داوران را از هم جدا کنند؛ فدراسیون هم با نظرم موافق بود و گفت پیشنهاد خوبی است اما تنها به همین جمله اکتفا کردند و ترتیب اثر نداد، از نظر من کمیته آموزش و مربیان هم باید فعالیت هایشان مجزا شود تا دیگر شاهد این اتفاقات در تنیس روی میز کشور نباشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار