رودهن؛

توافق و سازش با آمریکا از خطوط قرمز مقام معظم رهبری است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه ایران اسلامی منادی استکبار ستیزی در جهان است گفت: توافق و سازش با آمریکا از خطوط قرمز مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در مورد مذاکرات و توافق بعمل آمده بین ایران اسلامی و کشور های 1+5، گفت: هنوز توافقنامه هسته ای در وین یک بیانیه است و در این قالب در شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسیده است .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: استکبار جهانی حتی بعد از توافقات هسته ای در وین در قالب کنگره آمریکا به سنگ اندازی های خود در مسیر برخورداری ایران اسلامی از فناوری هسته ای ادامه می دهد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه توافق و سازش با آمریکا از خطوط قرمز مقام معظم رهبری است، اضافه کرد: قانون اساسی حریم استکبار ستیزی را شفاف سازی کرده است و به هیچ عنوان با تن دادن به ذلت از این حریم و خطوط قرمز تجاو نخواهیم کرد.

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت: ملت ایران در گذربیش از 3 دهه از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی ایران حامی ولایت فقیه بودند و با استقامت در برابر توطئه های رنگارنگ استکبار جهانی ایستادگی کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.