رودهن؛

انتشار ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه رودهن گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تریبون انتشار ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ایران در جریان بیداری اسلامی شکل گرفته از عمق دیدگاه ارزشی مقام معظم رهبری است.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از رودهن؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از ساختاری ارزشی برخوردار است و به عنوان یک الگوی بزرگ برای جهانیان در برخورد با استکبار جهانی باید ابعاد مختلف آن برای دنیا و ملت های آزادی خواه جهان شفاف سازی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه اتحاد و انسجام ملت ایران اسلامی و تداوم وحدت کلمه با برپایی راهپیماهایی مانند روز 22 بهمن با تلاش های ارزشمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور انجام می شود، اضافه کرد: این شورا در حال ارائه خدمات محوری در بدنه نظام جمهوری اسلامی است .

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت: شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در کشور ندای استکبارستیزی ایران را به گوش جهانیان می رساند زیرا برپایی راهپیمایی های ضد استکباری و رژیم صهیونیستی از وظایف اصلی و مهم این شورا است .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.