رودهن؛

آل سعود مسوول کشتار در منطقه است

امام جمعه رودهن با بیان اینکه آل سعود مسئول کشتار در منطقه است گفت: تاسف میخورم که چنین اتفاقات عجیبی امسال در عربستان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح گفت: عربستان سعودی مسوول کشتار همه مردم در منطقه است زیرا که هزینه تمام جنگ هایی که در خاورمیانه مشاهده می شود توسط آل سعود تامین می شود و حتی در خیلی از جنگ ها مانند حمله به سوریه و عراق و یمن و غیره به طور مستقیم نقش دارد.

حجت الاسلام و المسلیمن مدیح اظهار داشت: عربستان فقط آل سعود نیست بلکه در اصل آل آمریکا و اسرائیل است و بی لیاقتی آنها در امور حجاج امسال برای همه دنیا نمایان شده است که انشاءالله خداوند چه در این دنیا و چه در آخرت مجازات سختی برای این ال جنایت کار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در رودهن در خصوص حادثه ای روز عید قربان گفت: در آن روز وزیر جنگ عربستان به هر دلیلی از یکی از مسیر های سرزمین منا گذر می کرده است و نیروهای امنیتی عربستان یک مسیر را بسته اند و بر اثر کمبود فضا و ازدحام زیاد متاسفانه خیلی ها جان خود را از دست دادند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: متاسفانه بازهم مانند حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام ده درصد آمار کشته شدگان ایرانی بودند که خداوند روح تمام مومنین را با حضرت اسماعیل و ابراهیم محشور بفرماید.

نماینده ولی فقیه در رودهن در خصوص نحوه برگزاری و اداره کردن امور حج تصریح کرد: در سال های گذشته این مشکلات را در مناسک حج دیده می شد اما امسال نزدیک به هفت حادثه رخ داد که این امر بی لیاقتی مسوولان برگزار کننده امور حج را می رساند و عربستان مسوول مستقیم کشتار مسلمانان است.

مدیح افزود: نیروهای امنیتی با سابقه و قدیمی عربستان برای جنگ با یمن به این کشور مهاجرت کردند و امسال نیروهای امنیتی جواني مسوول برگزاری بودند که متاسفانه در کمتر از دو هفته دوباره حادثه ای بزرگ رخ داد و از همین جا جنایت های ال سعود را محکوم می کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.