رودهن؛

خونریزی در اسلام جایی ندارد /ایران 17 هزار شهید ترور داده است

امام جمعه رودهن گفت: با این که خونریزی در اسلام جایی ندارد اما جمهوری اسلامی ایران 17 هزار شهید ترور داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح اظهار داشت :در آستانه 17 شهریور قرار داریم و یاد تمامی شهدای این روز را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران 17 هزار شهید ترور داده است که از نوجوان دانش آموز در آن قرار گرفته است تا افراد مسن که از زمان انقلاب آغاز و تا به حال ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدیح گفت: در دنیا بیشترین شهید ترور را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داده است.

نماینده ولی فقیه در رودهن افزود: نکته قابل توجه این ترور ها این است که در خارج از کشور یک مورد ترور هم از ایرانیان نبوده است و همگی در داخل کشور بوده است.

حجت‌الاسلام مدیح تصریح کرد: شهدای ترور مظلوم هستند و از قشر های خاص گرفته تا عام که شهدای محراب از مهمترین آن ها هستند.

وی گفت: در حالی که همه میدانند سه سازمان جاسوسی آمریکا، اسرائیل و انگلیس تمام برنامه های ترور را انجام می دهند ولی ایران را متهم به ترور می کنند.

امام جمعه رودهن ادامه داد: ایران به جرم اسلام خواهی بیشترین ترور شهید را داشته است و در حال حاضر هر چه خونریزی است به دست تروریست است و جنگ رو در رو فقط یک مورد که آن هم عربستان و یمن است و ما بقی از روش ترور انجام می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدیح اذعان داشت: جمهوری اسلامی ایران مخالفت ترور است و امیدواریم هر چه زودتر این خونریزی ها اتمام یابد چون خونریزی در اسلام جایگاهی ندارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.