رودهن؛

آمریکا باید آزمون اعتمادسازی در قبال ایران اسلامی را پس بدهد

امام جمعه رودهن گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و در طول انقلاب اسلامی عهدها و پیمان های بیشماری بسته ولی پیمان شکن بوده است و در این راستا باید در جهت اجرای توافقنامه هسته ای آزمون اعتماد سازی را به خوبی پس بدهد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح با اشاره کوتاه به لزوم تقویت فرهنگ اهدای خون در جامعه اسلامی در مورد توافقنامه مذاکرات 1+5 گفت: این توافقنامه هنوز درقالب بیانیه است و مجلس آمریکا و ایران اسلامی در حال بررسی محتوای این توافقنامه می باشند .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطب افزود: برخلاف گذشته ها تعامل با اسرائیل و استکبار ستیزی خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است، زیرا عمق انقلاب اسلامی ایران به مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم برمی گردد.

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه آمریکا باید آزمون اعتمادسازی در قبال ایران اسلامی را پس بدهد ، اضافه کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و در طول انقلاب اسلامی عهدها و پیمان های بیشماری بسته ولی پیمان شکن بوده است و در این راستا باید در جهت اجرای توافقنامه هسته ای آزمون اعتماد سازی را به خوبی پس بدهد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح اظهار داشت: دشمنی که با ایران اسلامی پای میز مذاکره نشسته است هنوز دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد، پس نباید میدان را برای تحقق اهداف دشمن باز کنیم و باید در ادامه راه هوشمندانه در راستای رهنمود های مقام معظم رهبری قدم برداریم .


امام راحل دنبال قطع ریشه استبداد و استعمارو اجرای حکومت اسلامی بود

امام جمعه رودهن گفت: امام راحل دنبال مهار و قطع ریشه استبداد در سیاست های داخلی و اجرای احکام اسلام در مدیریت کشور بدون وابستگی به استکبار جهانی بود .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در مورد فرمان مشروطیت به عنوان رخداد مهم در تاریخ ایران در مرداد ماه گفت : معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران عالمانه نقد های عمقی را بر محتوای فرمان مشروطیت که از سوی مظفرالدین شاه به تصویب رسید مورد انتقاد قرار داد .

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: تشکیل حزب رستاخیز و ثبت نام به اجبار مردم در این حزب از محور انتقادات امام راحل بود و ایشان این موضوع را به حق تهدیدی برای آزادی ها در قانون اساسی می دانستند .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح در خاتمه اظهار داشت : امام در جبهه استکبار ستیزی لغزشی نداشتند و نظام جمهوری اسلامی ایران با ساختاری براساس اسلام ناب محمدی (ص) را بر اساس دفاع از مستضعفان جهان و مبارزه با استکبار پایه گذاری کردند .

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.