سردبير روزنامه صبا تغییر کرد

محمدرضا شفیعی مدیرمسئول روزنامه «صبا» روز گذشته در حکمی امیرموسی کاظمی را به عنوان سردبیر جدید این روزنامه منصوب کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا شفیعی مدیرمسئول روزنامه «صبا» روز گذشته در حکمی امیرموسی کاظمی را به عنوان سردبیر جدید این روزنامه منصوب کرد.

در حکم ایشان، به کارگیری نیروها و خبرنگاران موجود مطابق چارت و سیاست های مدون جدید در پیشبرد اهداف روزنامه مورد تاکید قرار گرفته است. در بخشی از حکم چنین آمده است:« به کارگیری نیروهای متعهد و موثر، ظرفیت دادن به همه مصادیق فرهنگ و هنر، ارتقای محتوایی و کیفی مطالب، به کارگیری روش های مناسب برای تحقق شعار روزنامه و ایجاد رسانه ای بانفوذ و جریان ساز برای همه هنرمندان بخشی از اهداف مان در دوره جدید است». در پایان این حکم آمده است: «لازم می دانم از تلاش موثر و مفید آقای علی اکبر عبدالعلی زاده در طول مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی نمایم».

امیرموسی کاظمی که علاوه بر کارشناسی ارشد علوم ارتباطات،گرایش روزنامه نگاری، فارغ التحصیل دوره روزنامه نگاری از مركز تحقيقات و مطالعات رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فارغ التحصیل دوره کارگردانی تئاتر از انجمن نمایش ایران و فارغ التحصیل دوره کارگردانی سینما از انجمن سینمای جوانان ایران است. او پیش از این سردبیری روزنامه «امتیاز»، «مغرب»، ضمیمه روزنامه آرمان و نشریات استانی مجلس شورای اسلامی و ... را به عهده داشته است. قرار است از هفدهم مرداد مصادف با روز خبرنگار مراسم تودیع و معارفه انجام و از آن پس سردبیر جدید کار خود را آغاز کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار