بدنساز تیم ملی بسکتبال:سه هفته سخت برای حامد حدادی

هادی زال زاده،مربی بدنساز تیم ملی بسکتبال معتقد است:حامد حدادی به حد کافی حرفه‌ای است که سه هفته سخت را پشت سر بگذارد و دوباره به فرم مسابقات برسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان هادی زال زاده،مربی بدنساز تیم ملی بسکتبال  در مورد کیفیت  اردوی تیم ملی در شهر سوژو چین  به مواردی اشاره کرد.
 
*از بدنسازی تیم راضی هستید؟
 
شرایط هر کدام  از بازیکنان خیلی با هم فرق می کند. بعضی از آنها تازه چند روز است که شروع به تمرین کرده اند ، در حالی که بقیه از همان هفت روز اول تمرین را آغازکرده  بودند.تمام هدف ما این است که تیم به شرایط آرمانی برسد .
 
*یعنی بازیکنی داریم که بصورت انفرادی کار کند؟
 
بله،حامد حدادی ،تنها بازیکنی که بصورت انفرادی دو جلسه ای را تمرین کرده است.چون مشکل لگن داشته است.او بیشتر فیزیوتراپی و استراحت کرده است. حامد یک جلسه و نیم تنها بدنسازی با من انجام داده و  نتوانسته ام  آنچه که دلخواهم بوده با  او بدنسازی کار کنم.
 
*سایر بچه ها در چه وضعیتی هستند؟به فرم ایده آل رسیده اند یا خیر؟
 

اصلا".ما هنوز به فکر رسیدن به اوج نیستیم.چون هم فرصت کمی به آغاز رقابتهای اصلی داریم  و هم اینکه ما تمرینات را بر اساس علم تمرین برنامه ریزی کامل داشته باشیم.سعی می کنیم تا با مسابقات و در شرایط بازی قرار گرفتن آن استقامت لازم تیم  بدست بیاورد.ما دیگر وقت این را نداریم که به روی پیست برویم 5 و 6 هزار متر بدویم.ولی از نظر قدرتی خیلی در شرایط خوبی هستیم.تنها باید زمینه سازی را انجام داده تا به روی سرعت آنها کار شود.
 
*تورنمنت چین مشکل ساز نمی شود؟
 
فکر نمی کنم با 16 بازیکن مشکلی بوجود بیاید.البته نباید این انتظار وجود داشته باشد که ما برویم و همه تیمها را ببریم.این تورنمنت فقط برای این است تا تیم محک بخورد و بائرمن با بازیکنان آشنا شود و آنها هم همینطور، تا یک گام به سمت آماده سازی بیشتر برداریم.به نظر من باید در دو نقطه روی فرم ایده آل برسیم یکی در تورنمنت ویلیام جونز تا بازیها را برده و اعتماد به نفس لازم را بدست بیاوریم و دیگری در جام ملتها که به فینال رسیده و قهرمان شویم.
 
*فکر می کنید حامد حدادی شرایط لازم را تا جام ملتها کسب کند؟
 
خدا کند.اگر از فیزیکی مشکل نداشته باشد و به شرایط آرمانی اش برسد خیلی کمک حال تیم است.او اعتماد به نفس خاصی به همه می دهد.حامد وزنه ای بزرگ برای تیم ماست.الان او روی فرم نیست ولی فکر می کنم حدادی هم به حد کافی حرفه ای است و سه هفته سخت را پشت سر بگذارد تا دوباره به فرم مسابقات برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار