فرهادی:

بی محبتی‌های گذشته من را تنها نامزد انتخابات کرد

رئیس جدید هیات هیات وزنه برداران تهران گفت: از تمامی امکانات برای پیشرفت وزنه برداری تهران و به حاشیه‌ نرفتن هیات استفاده می‌کنیم.

فرهادی:بی محبتی‌های گذشته من را تنها نامزد انتخابات کردتورج فرهادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: هدف من این است که اگر کاری از دستم بر می‌آید از انجام آن دریغ نکنم و از هر اهرمی برای پیشرفت وزنه برداران تهران استفاده می‌کنم.

 وی در خصوص برنامه‌های خود بیان کرد: قرار است نشست خبری برگزار کنیم و در آن جلسه برنامه‌های خود را اعلام می‌کنم .

فرهادی در پاسخ به این پرسش که چرا در شهر تهران با جمعیت زیاد تنها شما حاضر به شرکت در انتخابات شدید بیان کرد: شاید وزنه برداری تهران نتوانسته آن طور که باید و شاید نسبت به سایر شهرها قابلیت‌های خود را نشان دهد، بر خلاف گذشته که وزنه برداری تهران همیشه قدرتمند ظاهر می‌شد و وزنه برداران انگیزه بالایی داشتند در این مدت اخیر رو به افول بوده و حتی برای تشکیل تیم با مشکل مواجه می‌شود؛ شاید هم روسای سابق در دوره‌های قبل آنقدر صحبت دیده‌اند که دیگر کسی مایل به حضور در هیات وزنه برداری تهران نبود و تنها من به عنوان نامزد انتخاباتی ثبت نام کردم.

وی افزود: در حال حاضر ما سه باشگاه فعال در تهران داریم که آن‌ هم فعالیت چندان خوبی ندارند بنابر این تمام این مسائل باعث دور شدن وزنه برداری تهران از ذهن‌ها  و نتایج ضعیف می‌شود، این موضوع‌ها موجب شد که من برای ثبت نام در انتخابات مردد شوم و زمانی که دیدم از مجمع استقبال نمی‌شود متوجه شدم که شرایط سختی پیش رو دارم.

 فرهادی با اشاره به مشکلات وزنه برداری تهران اظهار کرد: فعال کردن باشگاه‌ها نیازمند امکانات زیادی است، قرارداد مربیان و وزنه برداران،  ایجاد فضای جدید در وزنه برداری تهران نیازمند تلاش و امکانات است که در حال حاضر هنوز امکانات مهیا نشده ولی در تلاشیم هر چه سریعتر فراهم شود.

 رئیس هیات وزنه برداری تهران در مورد تغییر کادر هیات گفت: اکنون بابایی دبیر هیات و حکمش‌ هم صادر شده است.

وی در پایان افزود: مرادی و گرشاسبی رئیس اداره کل ورزش و جوانان تهران قول‌هایی داده‌اند که حمایتمان می‌کنند امیدوارم با حمایت مسئولان بتوانیم وزنه برداری تهران را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: تمامی ، بازیکنان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار