صدور مجوز پزشکی مسلمان منوط به انجام MRI / عابدینی مدارک جدیدی رو کرد

شرایط محسن مسلمان در تست پزشکی روز یک‌شنبه به شکلی بود که به وی اعلام شد باید نسبت به انجام ‌MRI از زانو اقدام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، صدور مجوز پزشکی محسن مسلمان را منوط به انجام MRI از همان زانویی کرد که بر سر وجود آسیب‌دیدگی مزمن در آن حرف و حدیث‌های بسیاری مطرح و به محل اختلافاتی بین برانکو و باشگاه بدل شد.

در شرایطی که محسن مسلمان وجود چنین آسیب‌دیدگی را حاشیه‌سازی می‌خواند، حافظه پرسپولیسی‌ها جریان آسیب‌دیدگی‌های او در دو فصل پیش را به یاد می‌آورد که دلیل این بدبینی‌ها است، البته گفته می‌شود مسلمان در شرایط عادی مشکل ندارد و حتی اگر در تیمی باشد که چندان روی او ZOOM نشود و بتواند با زانوی خود مدارا کند، مشکل نخواهد داشت. با این وجود مسلمان خود این مسایل را رد کرده و به مسئولان باشگاه و  تیم گفته است که آن مشکل قبلی دیگر وجود ندارد.
 
 مسلمان روز یکشنبه همراه دیگر سرخپوشان در تست پزشکی فدراسیون فوتبال شرکت کرد و در جریان این تست‌ها، تشخیص داده شد که باید روی زانوی mai صورت بگیرد تا شرایط آن دقیق‌تر بررسی شود حالا در جریان معاینات نکته خاصی مشاهده شد یا ذهنیت قبلی و مطالب منتشر شده دلیل این اتفاق است مشخص نیست.
 
مسئولان باشگاه می‌گویند در جریان معاینات پزشکی پیش فصل، موارد متعددی پیش می‌آید که دستور اقدامات و  معاینات تکمیلی داده می‌شود ولی چون‌ اخبار وحوادث‌ پرسپولیس مورد توجه بیشتر قرار دارد موارد مربوطه بازیکنان سایر تیم‌ها رسانه‌ای نمی‌شود.
 
پایان فرصت انتقال قرضی دلیل‌ منتفی شدن حضور سزار
 
در روزهایی که برانکو ایوانکوویچ‌ خارج از ایران در اردوی ترکیه بود باشگاه پرسپولیس باز هم روی جذب یک بازیکن انگشت گذاشت، برونو سزار برزیلی مهاجمی بود که آمادگی وی برای حضور در ایران به باشگاه اعلام شد اما در نهایت حضور این بازیکن منتفی شد.

 مسئولان باشگاه بعد از جلسه روز جمعه با برانکو دلیل رد شدن این بازیکن را مسائل فنی اعلام کردند، اما یکی از مقام‌های باشگاه در این باره به نکته‌ی دیگری اشاره کرده و می‌گوید: سزار قرار بود به عنوان بازیکن قرضی پرسپولیس بیاید برای انتقال قرضی فقط تا روز پنج شنبه فرصت وجود دارد که تمام شد و در عمل امکان انتقال این بازیکن منتفی شد، البته مساله دیگر هم این بود که پرداخت مبلغی به باشگاه مبدا و مبلغی به خود بازیکن در عمل رقم این قرار داد را از مزایده‌های باشگاه به مراتب بالاتری بود.
 
عابدینی مدارک جدیدی را رو کرد
 
 امیرعابدینی مدارک جدیدی نسبت به بستن تیم پرسپولیس توسط یک دلال قرار است ارائه دهد.
 
عابدینی بیان کرده که فیلم و عکس از ملاقات دلالان با بازیکنان پرسپولیس دارد براین اساس عابدینی گفته من به برانکو باز هم می گویم که تیم را دلال ها بستند و باشگاه دخالتی نداشته است.
 
گفتنی است: چندی پیش عابدینی گفته بود که تیم پرسپولیس را دلالها بستند اما باشگاه پرسپولیس نسبت به گفته های عابدینی واکنش نشان داد.
 
عابدینی بیان کرده که با داشتن فیلم و عکس می توانم به برانکو ثابت کنم که تیمش را دلالها بستند و باشگاه این کار را نکرده است.
 
شایعه ای که توسط باقری تکذیب شد
 
در حالیکه گفته می شود کریم باقری برای اینکه بچه‌هایش در اروپا به تحصیلشان ادامه دهند به انگلیس می رود اما وی این موضوع را تکذیب کرد.
 
باقری در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد که این موضوع صحت ندارد و قصد مهاجرت به اروپا در سرش ندارد.
 
به هر حال شایعه مهاجرت باقری به انگلیس در حال مطرح می شود که وی وقتی در چارلتون انگلیس بازی می کرد به علت اینکه همسرش نمی‌توانست در خارج از کشور زندگی کند قید حضور در این تیم را زد و به ایران بازگشت.
 
براین اساس بعید است که باقری برای ادامه زندگی‌اش به انگلیس برود.
 
مصدومیتی که کار دست مکانی داد
 
فشار بیش از حد تمرینات در دوران بدنسازی کار دست مکانی داد و باعث شد عضلات کمر او دچار اسپاسم شوند و اجازه  ندهند که وی تمرین کند.
 
مکانی روز گذشته استراحت کرد و معلوم نیست بتواند در تمرینات تیم شرکت کند.
 
مجوز بازی هموطن برانکو رسید
 
لوکامادریچ که در ابتدای فصل نقل و انتقالات به سید جلال حسینی ترجیح داده و قرار شد که در طول  فصل به عنوان دفاع میانی برای پرسپولیس بازی کند، روز گذشته ztc اش تحویل باشگاه شد تا بدون مشکل و به  خواست برانکو به زمین مسابقه برود.
 
 عباس زاده منتظر تایید برانکو
 
عباس زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس هنوز بلاتکلیف است براین اساس برانکو قرار است امروز نظر نهایی‌اش را در مورد عباس زاده بدهد تا تکلیف این بازیکن  مشخص شود.
 
 اومانیا منتظر توافق مالی جدید با سرخپوشان
 
اومانیا مدافع ملی پوش کاستاریکایی با تیم پرسپولیس قرارداد دوستانه دارد اما برای سال دوم نیاز به توافق مالی جدید دارد که اگر بخواهند طبق قرارداد عمل کنند اومانیا گرانترین بازیکن این فصل پرسپولیس خواهد بود، به هر حال قرارداد اومانیا نزدیک 1میلیارد و 500 میلیون می شود به همین خاطر باشگاه پرسپولیس درخواست تخفیف کرده و منتظر پاسخ اومانیا است.
 
سرخپوشان لباس جدیدشان را دریافت کردند
 
در حالیکه گفته می شد باشگاه پرسپولیس با مجید به عنوان حامی مالی به توافق اولیه رسیده است اما ناگهان خبر توافق آل اشپورت با طاهری رسانه ای شد به هر حال این تولیدی روز یکشنبه لباسهای جدید خود را تحویل باشگاه پرسپولیس داده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: شرایط ، محسن ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار