فیاضی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

فردا؛ جلسه کمیسیون آموزش با "فرهادی"درباره بررسی تفحص از بورسیه‌های سال 68 به بعد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون با وزیر علوم درباره بررسی تحقیق و تفحص از موضوع بورسیه‌های سال 68 به بعد خبر داد.

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین اخبار تحقیق و تفحص از بورسیه‌های سال 68 به بعد گفت: قصد داریم موضوع تحقیق و تفحص از بورسیه‌ها را روز سه‌شنبه با حضور وزیر علوم و تحقیقات در کمیسیون آموزش مجلس به طور جدی پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه نوع طرح موضوع بورسیه‌ها توسط برخی از روزنامه‌ها در افکار عمومی یک عملکرد انحرافی بود، افزود: بدون شک، ابعاد یک تخلف باید از مجاری قانونی پیگیری شده و رسانه نمی‌توانند پیش از اظهار نظر قانونگذار به این گونه موارد بصورت سلیقه‌ای ورود کنند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کش و قوس‌های فراوان در موضوع بورسیه‌ها باعث شد تا نمایندگان تصمیم بر تحقیق و تفحص از بورسیه‌ها از سال 68 به بعد بگیرند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس در رابطه با موضوع بورسیه‌ها معتقد بودند که اگر قرار است این موضوع پیگیری شود باید این موضوع از سال 68 به بعد مورد بررسی قرار گیرد تا اگر در دولت‌های پیشین سوء استفاده‌هایی از موضوع بورسیه‌ها صورت گرفته، ابعاد این موضوع در گذشته هم روشن شود.

این نماینده مجلس در پایان با بیان اینکه دغدغه نمایندگان مجلس بهبود و اصلاح وضعیت بورسیه‌ها است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم با طرح این موضوعات وضعیت بورسیه‌ها ساماندهی شده تا شاهد تخلفاتی چون سوء استفاده از بورسیه‌ها در آینده نباشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بورسیه ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.