شهرکرد؛

گسترش اخلاق و معنویت از وظایف اصلی بسیج

مدیرکل و رئیس شورای راهبردی بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختياري گسترش اخلاق و معنویت در مرکز را از وظایف اصلی بسیج دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد عظیمی در هفتمین نشست سالجاری شورای بسیج این مرکز با اشاره به عملکرد و فعالیت های مؤثر بسیج به عنوان یک نیروی مردمی و کارآمد در صحنه های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، اهمیت بسیج صدا و سیما در کمک به تحقق اهداف و افتخار رسانه ملی برای رشد و تعالی جامعه را یادآور شد.

وی، گسترش اخلاق و معنویت در مرکز را از وظایف اصلی بسیج دانست و گفت: بسیج مرکز با توجه به توانمندی و ظرفیت موجود باید در تولید ایده، فکر و محتوای اثرگذار و فرهنگ ساز برای برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی هم مؤثر باشد.

عظیمی، توجه جدی به بحث ایثار و شهادت، دفاع مقدس، روحیه و اخلاص بسیجی، پیروی از منویات و دغدغه های ولی معظم فقیه، جریان شناسی و رصد اوضاع در حوزه های مختلف، هوشیاری و بصیرت سیاسی ضمن پرهیز از سیاسی کاری و سیاست زدگی، کمک به ارتقاء عملکرد مرکز با تعامل، همدلی و مشاوره صحیح و توجه به جایگاه رسانه را از دیگر شاخصه ها و انتظارات از بسیج صدا و سیما برشمرد.

وی تأکید کرد: بسیج بر اساس جذب حداکثری مد نظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید همکاری و تعامل مناسبی با تمامی واحدها و همکاران داشته باشد.

مدیرکل و رئیس شورای راهبردی بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختياري با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج و تبیین فرهنگ ناب ایثار و شهادت در جامعه، حسن همکاری و تلاش برای برگزاری باشکوه اولین کنگره ملی شهدای استان را هم خواستار شد.

وی همچنین حلقه های صالحین را مهم ترین بستر در جهت دستیابی به اهداف بسیج و برنامه ریزی لازم برای بهره گیری در این زمینه را ضروری دانست.

در ابتدای این نشست پس از ارائه گزارش توسط سید سجاد مدنی، مسئول بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) صدا و سیمای مركز چهارمحال و بختياري، سایر اعضا نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.



انتهای پیام/ ا

برچسب ها: بسیج ، صدا و سیما ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.