گرگان؛

تا دقایقی دیگر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد گلستان می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از سفر مقام ارشد وزارتخانه و ورود آن تا دقایقی دیگر به فرودگاه گرگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛  امراله عباسی افزود: سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان دو روزه خواهد بود وابتدا در فرودگاه گرگان از وی مراسم استقبال رسمی به عمل می آید.

وی اظهار کرد:طبق برنامه های از پیش تعیین شده اولین برنامه کاری وزیرادای احترام به مقام شامخ شهدای امامزاده عبدالله (ع) گرگان می باشد و بعد از آن در ساعت 11و نیم افتتاح مجموعه ورزشی کارگران را در شهرستان کردکوی خواهد داشت.

عباسی، افتتاح مرکز معلولان جسمی - حرکتی در شهرستان علی آباد کتول، بازدید از مرکز فنی و حرفه ای نی تپه رامیان، کلنگ زنی دو درمانگاه تامین اجتماعی در آزادشهر و کلاله، افتتاح هشت مرکز معلولین جسمی حرکتی در گنبدکاووس و بازدید از مجموعه ورزشی - فرهنگی درحال ساخت کلاله را از جمله برنامه های روز اول این سفر عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اضافه کرد: در این سفر 2 روزه معاونین تعاون و روابط کار وزارتخانه، روسای سازمان بهزیستی و بیمه سلامت، معاون سازمان تامین اجتماعی، رییس صندوق کار آفرینی و امید، مدیر کل ورزشی و رییس مرکز تحقیقات و حفاظت بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور دارند.

وی، برگزاری نشست با تشکل های تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تالار فخرالدین اسعد گرگان، برگزاری دو نشست با روسای ادارات شهرستانی و نیز مدیران شورای هماهنگی این مجموعه در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 گرگان در روستای محمد آباد، افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت و بهداشت کار شمال و بازدید از ساختمان درحال احداث اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری و حضور درجلسه شورای اداری استان (با حضور معاون اول رییس جمهور) را از مهمترین برنامه های وزیر و هیات همراه در روز دوم سفر به گلستان برشمرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: گلستان ، وزیر ، تعاون ، کار ، رفاه ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.