تبریز؛

اختصاص 120 میلیارد ریال برای طرح های ورزشی آذربایجان شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در شهرستان مراغه افزود : اعتبار اختصاص یافته برای 100 طرح نمیه تمام ورزشی در استان هزینه می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ اسبقیان در مراسم گرامیداشت هفته ورزش های باستانی و پهلوانی، با بیان اینکه اعتبار اختصاص یافته برای طرح های نیمه تمام ورزشی استان بسیار ناچیز است افزود : برای تکمیل این طرح ها 46 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در ادامه گفت : امسال برای چهار طرح ورزشی نیمه تمام مراغه نیز 26 میلیارد و 400 میلیون ریال اختصاص یافته است.

اسبقیان افزود: با اعتبار اختصاص یافته سالن ورزش‌های باستانی امام حسن مجتبی (ع) تکمیل و سالن ورزشی تختی مراغه نیز بازسازی می شود.

وی با بیان اینکه امسال برای استادیوم شهید باستانی مراغه 15 میلیارد ریال اختصاص یافته افزود : اعتبار مورد نیاز این طرح 100 میلیارد ریال است .

فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت : امسال با اختصاص 10 میلیارد ریال سالن ورزشهای باستانی مراغه که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد به بهره برداری می رسد .

کریمیان افزود: با بهره برداری از این طرح ورزشی مشکل باستانی کاران مراغه رفع و فضای ورزشی استاندار در اختیارآنان قرار می گیرد .

نماینده مردم مراغه و عجبشیر نیز افزود : با بهره برداری از طرح های در دست اجرای ورزشی در مراغه سرانه فضای ورزشی در این شهرستان به 60 صدم متر مربع افزایش می یابد.

مهدی دواتگری افزود : این سرانه با بهره برداری از استادیوم پنج هزار نفری سرتیپ خلبان شهید غلامحسن باستانی ، متجمع ورزش های باستانی امام حسن مجتبی(ع) ویک سالن ورزشی در روستای کرمجوان مراغه امسال محقق می شود.

وی افزود : در سه سال گذشته با بهره برداری از چهار سالن ورزشی شهری و روستایی سرانه ورزشی در مراغه مراغه از 36 صدم متر مربع به 46 صدم متر افزایش یافته است .
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.