مظلومی: از کادر فنی ملوان شناخت داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تیم ملوان گفت: شناخت نسبی به ملوان داریم اما می‌دانیم اسکلت این تیم دست نخورده است.

مظلومی: از کادر فنی ملوان شناخت داریم

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با ملوان گفت: ابتدا به خبرنگاران به خاطر روز خبرنگاران تبریک می‌گویم و همچنین یادی می‌کنیم از خبرنگارانی که در میان ما نیستند.

پیروزی هفته گذشته در مقابل سیاه جامگان کار را ما را حساس‌تر کرده است اما بازی با ملوان هم مانند بازی با سایر تیم‌هاست. ملوان هم تیم قابل احترامی است و از بازیکنانم خواسته‌ام که به حاشیه‌ها توجه نکنند. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و سعی کردیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

مظلومی در خصوص تیم ملوان گفت: شناخت نسبی به ملوان داریم اما می‌دانیم اسکلت این تیم دست نخورده است. از کادر فنی ملوان هم شناخت کافی داریم.

بازیکن استقلال باانگیزه هستند اما کمبود امکانات دارند و امیدوارم در این دیدار 3 امتیاز را کسب کنیم.

بخش اعظم رسانه‌ها در خصوص کرار صحبت می‌کنند اما کرار بازیکن منظمی است و خوب تمرین می‌کند و برنامه‌ریزی کردیم که وزنش مناسب شود.

وی در خصوص مسائل مالی تیم هم گفت: یک سری مشکلات تیمی وجود دارد، پولی که به باشگاه می‌آید باید به طور مساوی تقسیم شود.

بازیکنان خارجی برای پول می‌آیند تا درآمد کافی داشته باشند و برای آن‌ها استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها فرقی ندارند و باشگاه در پرداخت خوب عمل کرده است اما پرداخت مناسبی به کادر فنی نداشته است.

وی در ادامه افزود: کرار هم نفر بعدی است که پول می‌گیرد.

مظلومی در خصوص دعوت به کمیته انضباطی کرار گفت: کرار را به کمیته انضباطی نخواسته بودند بلکه قرار بود عمران‌زاده به کمیته انضباطی برود.

مظلومی در خصوص بازیکنانش اظهار داشت: جوانان باانگیزه‌ای داریم، باید به جوانان فرصت دهیم. یک روزی رحمتی جوان بود ولی به آن فرصت داده شد تا رحمتی شد و روزی هم من جوان بودم اما فرصت کافی در اختیارم گذاشته شد که خودم را نشان دهم. به هر صورت چند بازیکن را در بیرون زمین داریم مانند فخرالدینی که شرایط بازی را ندارد.

هفته آینده تیم‌مان کامل‌تر می‌شود اما ما به دنبال بهانه نیستیم. ریوالدو آماده نیست. بروپیچ هم ITCاش صادر نشده است. در کنار بازیکنان جدید و جوان از بازیکنانی مانند آرش برهانی 32 ساله استفاده می‌کنیم.

مظلومی در انتها گفت: مربی هستم که با همه خوب برخورد می‌کنم و خوب هستم مگر آن که عکس آن اثبات شود و در این صورت برخورد بد و جدی خواهم داشت. در انتها از هواداران دو تیم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و تیم‌شان را تشویق کنند و به حاشیه‌ها توجهی نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار