پدیده 1 فولاد خوزستان 1

دیدار تیم های پدیده با فولاد خوزستان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پدیده و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع میزبان به پایان رسید.

استادیوم :ثامن مشهد


داوران: سیدمهدی سیدعلی- هادی طوسی- حسن انتظاری


پدیده مشهد:

 مجتبی روشنگر،رضا ناصحی، ایگور پراهیچ، حسین مرادمند، حسن جعفری، میثم نقی زاده، کریم احمدی، حسین بادامکی، محسن یوسفی، مهدی خیری و یونس شاکری

سرمربی: رضا مهاجری


فولاد خوزستان:

 علیرضا سلیمی، مهدی دغاغله، مساریچ، بهمن کامل ، حسین ابراهیمی ، ساسان انصاری ،اسماعیل شریفات ، ماتیاس جاگو ، مهدی بدرلو ، یوسف وکیا و امید خالدی

سرمربی: دراگان اسکوچیچ


اخطار:

10- مهدی خیری (پدیده)
86- حسین ابراهیمی (فولاد)


روی ضربه ارسالی کرنر مرادمند مدافع جدید پدیده با ضربه سر در میان سردرگمی مدافعان فولاد دروازه این تیم را باز کرد.

بازیکنان فولاد از جناح راست نفوذ کردند که شوت بازیکنان این تیم با دیوار دفاعی پدیده برخورد کرد و در برگشت توپ جلوی پای ابراهیمی افتاد که او با استفاده از این موقعیت دروازه را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.



دقیقه 18:شوت محکم مهدی خیری دروازه فولاد را تهدید کرد.
دقیقه 49:روشنگر شوت سنگین شریفات را به کرنر فرستاد.
دقیقه 52: شوت محسن یوسفی با فاصله کمی از بالای دروازه به شکل خطرناکی اوت شد.
دقیقه 68: مجتبی روشنگر باز هم فولاد را ناکام گذاشت و شوت ابراهیمی را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 73:مالکی پا به توپ نفوذ کرد اما مرادمند مدافع پدیده به سختی و با نوک پا توپ را به کرنر فرستاد.




اسکوچیچ: ریسک تغییر را به جان خریدم

در این مسابقه اشتباهات زیادی  داشتیم و بعد از اینکه در نیمه اول شکست خوردیم در نیمه دوم با ریسک بالا کار را شروع کردیم. با این تغییر، ریسک صاحب توپ شدن بیشتر تیم حریف را به جان خریدم اما این ریسک نتیجه داد و در اواخر بازی گل مساوی را زدیم.به صورت خلاصه بگویم از بازی راضی نبودم اما از نتیجه راضی هستم.
تلاش بازیکنان در نهایت در 90 دقیقه جواب داده است.به هر حال ما کادر فنی باید مانورهایی روی نیمکت داشته باشیم تا بازیکنان کارشان را درست انجام دهند. در نیمه اول بازی خوب نبود وبازیکنان جوان مان باید از این بازی ها درس بگیرند.فولاد مثل هواپیمایی است که روی هوا باید عملکرد بهتری پیدا کن وطبعا در روند ما ریسک ها و نوساناتی وجود دارد.
اسکوچیچ درباره عملکرد اسماعیل شریفات در بازی امروز و تعویضش گفت:بازیکنان بزرگ هم تعویض می شوند و مسی هم تعویض می شود.ما از هر بازیکنی انتظار داریم در خدمت تیم باشد ودوست داریم بازیکنان از وجودشان برای موفقیت تیم مایه بگذارند.این تعویض ها بازیکنان ما را آگاه می کند.
او درباره اینکه شریفات پس از تعویض بازوبند را به زمین کوبید هم گفتمن این صحنه را ندیدم اما نمی خواهم به آن ورود کنم وهر بازیکنی می داند باید طوری رفتار کند که مربی بداند در خدمت تیم هست.هر بازیکنی ناراحت هست باید از نحوه عملکردش باشد نه چیز دیگری.امروز اگر می توانستم 11 بازیکن را عوض می کردم.ما باید روی خیلی مسائل کار کنیم چون تیم ما تیم جوانی است و هر بازی که بگذرد هم من آگاه تر می شوم و هم بازیکنان.ما در نیمه نخست روی توپ های بلند دچار مشکل بودیم و آنطور که باید برنامه ریزی نکردیم.این مساله باعث شد که پدیده نفوذی کار کند.به هر حال حکایت شروع شده و ادامه خواهد داشت.


برچسب ها: فولاد ، پدبده ، مشهد ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.