حمله پ ک ک به پاسگاه ژاندارمری در ترکيه

منابع خبری ترکیه از حمله عوامل پ ک ک به پاسگاه ژاندارمری "بَبلَشین" بخش باش قلعه در شرق ترکیه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه زمان چاپ ترکیه،منابع خبری ترکیه از حمله عوامل پ ک ک به پاسگاه ژاندارمری بَبلَشین بخش باش قلعه از توابع استان وان در شرق ترکیه خبر دادند.

عوامل گروه پ ک ک حوالی ساعت 21:30 شب گذشته با مسلسل و راکت انداز به پاسگاه ژاندارمری "ببلشین" در جاده "وان -باش قلعه" حمله کردند. همزمان با درگیری میان نیروهای ژاندارمری و عوامل پ ک ک، برخورد یک دستگاه خودروی حامل مهمات به خودروی زرهی در مقابل پاسگاه موجب آتش سوزی و انفجار هر دو خودرو شد. 

بر اساس آخرین گزارش ها این درگیری کشته و زخمی برجای نگذاشت. درگیری ها در منطقه به صورت پراکنده ادامه دارد و نیروهای دولتی ترکیه با پشتیبانی هوایی عملیاتی برای دستگیری عوامل پ ک ک در این منطقه آغاز کرده اند. 

خبر دیگر حاکی از آن است که عوامل پ ک ک بامداد امروز در بخش "جیزره" از توابع استان شیرناک با راکت انداز به خودروی متعلق به نیروهای پلیس حمله کردند. در این حمله دو مامور پلیس ترکیه زخمی شدند. 

تیراندازی میان نیروهای پلیس و عوامل پ ک ک در محله نور بخش جیزره به صورت پراکنده تا ساعتی ادامه یافت. بر اساس آخرین گزارش ها عملیات نیروهای پلیس در این منطقه برای دستگیری عوامل پ ک ک ادامه دارد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار