با صدور پیامی

«نجار»روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت

رئیس سازمان مدیریت بحران روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

«نجار»روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران در پیامی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند لوح و قلم

در ورق خوردن روزانه تقویم ها 17 مرداد هر سال به یاد شهادت بزرگ مردی از عرصه اطلاع رسانی و به پاس زحمات خالصانه و مجاهدت های شبانه روزی اصحاب آگاهی به نام روز خبرنگار مزین گشته است.

در واقع این روز بیش از آنکه به نام خبرنگاران باشد یادآوری کوچکی است برای همه جامعه که قدردان زحمات عزیزانی باشند که با کم ترین توقع بار سنگین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارند و از رهگذر نگاه تیزبین و نقد سازنده آنها پویایی و کارآمدی بسیاری از شئون تصمیم گیری و تصمیم سازی در عرصه مدیریت بخش های مختلف کشور رقم میخورد.

در عرصه مدیریت بحران نیز که اطلاع رسانی به موقع نقشی حیاتی در آموزش، پیشگیری و کنترل اتفاقات پس از حوادث ایفا میکند خبرنگاران پیشتازان ممتاز این نقش مهم هستند.

اینجانب به سهم خودم در سالروز این گرامیداشت مهم ضمن پاسداشت جایگاه رسانه و خبرنگار به همه زحمت کشان این عرصه و خبرنگاران عزیز به ویژه فعالین خبری حوزه بحران تبریک عرض نموده و توفیق بیشترشان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

اسماعیل نجار

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار