از اجرای عملیات عمرانی در خیابان فلسطین تا برگزاری مسابقات محلات ویژه بانوان منطقه 11

اجرای عملیات عمرانی در خیابان فلسطین و برگزاری مسابقات محلات وی‍ژه بانوان منطقه 11 از اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

*اجرای عملیات عمرانی در خیابان فلسطین

شهردار ناحیه دو  منطقه 6 از بازسازی 1200 متر از نهر باغچه فلسطین به منظور نجات درختان قدیمی چنار خبر داد.

محمود افراخته شهردار ناحیه دو منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اجرای طرح جهادی احیای نهر باغچه خیابان فلسطین با هدف بهبود فضای سبز مناسب‌تر و نجات چنارهای تاریخی در جهت حفظ زیست درختان کهن سال آغاز شده است.

وی ادامه داد: با همکاری نیروهای فضای سبز، خدمات شهری فنی و عمرانی منطقه با تخریب و بازسازی قطعات بتنی که سال ها قبل با کارشناسی اشتباه در کف نهر باغچه خیابان فلسطین کار شده بود، بوسیله استانداردهای مناسب جهت رشد، نمو و آبیاری مناسب درختان قدیمی بازسازی می‌شود.

شهردار ناحیه سه منطقه افزود: در این طرح ضمن تخریب سطح بتنی، طوقه‌های درختان آزاد و نهر باغچه در شیب مناسب در متراژ 1200 متر به صورت یک دست و یک نواخت بازسازی می‌شود.

افراخته در خصوص مزایای این طرح گفت: از مزایای طرح بازسازی نهر خیابان فلسطین، آب رسانی مناسب و استاندارد درختان به ویژه در فصل تابستان بوده که از خزان و خشک شدن درختان جلوگیری خواهد شد.

*برگزاری مسابقات محلات ویژه بانوان منطقه 11

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: مسابقات محلات با هدف ایجاد روحیه و نشاط و شادابی در میان اقشار جامعه به ویژه بانوان برگزار می‌شود.


عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 در گفت‌وگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با همکاری اداره تربیت بدنی ورزش بانوان در راستای توسعه و ترویج ورزش همگانی و بهینه سازی  اوقات فراغت مسابقات ورزشی محلات منطقه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات همگانی کردن ورزش در بین اقشار جامعه و ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان سطح منطقه است، ادامه داد: مسابقات شنا، بدمینتون، والیبال، آمادگی جسمانی در مجموعه ورزشی پردیس، الزهراء و پارک رازی برگزار می‌شود.

طباطبایی تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی نونهالان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود و در پایان جوایز نفیسی به منتخبین اهداء می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11 گفت: زنان به عنوان نیمی از پیکره اجتماع و مدیر خانه مسئول نظم و تربیت کودکان خود برای حفظ و نشاط و شادابی و سلامتی به ورزش نیازمند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار