حاجی‌دلیگانی: دولت هرچه سریع‌تر لایحه توافقنامه با 1+5 را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد

نماینده مردم شاهین شهر گفت: دولت هر چه سریع‌تر لایحه توافقنامه با 1+5 را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

حاجی‌دلیگانی: دولت هرچه سریع‌تر لایحه توافقنامه با 1+5 را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس(19 مرداد 94) گفت: ایران اسلامی در حال عبور از یک پیچ تاریخی است که هر لحظه عدم دقت و عدم نگاه همراه با بصریت باعث خروج کشور از محور رشد و تعالی خواهد شد.
 
وی افزود: اصول 77 و 125 قانون اساسی تنها مرجع منحصر به فرد قبول یا رد هرگونه عهدنامه قرارداد یا موافقتنامه بین ایران و سایر کشورها را مجلس شورای اسلامی دانسته و می‌داند، بنابراین هر چه زودتر دولت لایحه توافقنامه با 1+5 را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.
 
نماینده مردم شاهین‌شهر  تصریح کرد: ما نمایندگان ملت بر اساس تعهدی که به خداوند شهدا و ملت عزیز سپرده‌ایم، موظفیم ابهامات موجود در متن فراهم شده با 1+5 را با دقت رصد کنیم که چرا از برخی خطوط قرمز ملت ایران عبور شده و چرا تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی پیش‌بینی نشده که یکباره لغو شود. و اینکه چرا محدودیت‌های علمی و پژوهشی به ایران تحمیل شده است.
 
وی اضافه کرد: به استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا یکبار دیگر یادآور می‌شویم که ما تربیت یافتگان مکتب شهادت و فرزندان عاشوراییم و تا پای جان در دفاع از منافع اقتصادی، علمی، دفاعی و آرمان‌های ارزشمند ملت بزرگ ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای ایستاده‌ایم و ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار