امروز پایان مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مشاور عالی سازمان سنجش از آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در آزمون پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 خبر داد.

امروز آخرین مهلت ثبت نام شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورشحسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش   گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش سال 94 در روز پنج‌شنبه 15 مرداد ماه از شبکه اینترنتی سازمان سنجش آغاز و در ساعت 24 امروز چهارشنبه 28 مرداد ماه سال 94 پایان می‌پذیرد. 

وی افزود: تا ساعت 8 صبح امروز 114 هزار و 200 داوطلب نسبت به ثبت نام خود اقدام کردند که به کلیه داوطلبان علاقمند به ثبت نام و شرکت در این آزمون که تا‌کنون برای ثبت نام اقدام نکردند توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق شرایط حداکثر تا ساعت 24 امروز 21 مرداد ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام کنند.

توکلی در پایان گفت: این آزمون در روز جمعه 27 شهریور ماه در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و کارت شرکت در آزمون سه شنبه 24 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
سلام .تاریخ کارت شرکت درآزمون اشتباه زدین.............
Iran (Islamic Republic of)
هیوا
۱۴:۲۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
سلام
جایگزین شدن ماما و پرستار به جای بهداشت محیط در استخدامی آوزش و پرورش یک حرکت بسیار ناخوشایند و ناشیانه بود.......... نقش یک ماما در مدرسه چه میتواند باشد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
شغل های دیگر دچار کمبود نیروی انسانی می شوند
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۸:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
از بس آموزش وپرورش نیرو گرفته!
آخرین اخبار